úterý 7. března 2023

Podpora

 Dnes, v úterý 7.3.23 potřebuji podporu, prosím, držte mi dnes, milé KOČKY, palce.

Díky a na oplátku.


Budu řešit problémy, pěkně krok za krokem...

no, na přání Renátky /Lezarts/ sem přidám něco barev - včera, asi v pět odpoledne, jsem šla na poštu a na náměstí jsem si s malým fotoaparátkem zafotila těch pár kvítků, co tam mezi kamínky vystrkují odvážně hlavičky, některé krokusy, asi spálené mínusovými teplotami, polehávaly...ale irisy statečně hlásily, že jim to neva...

 (těch trsů je tam mnoho) 




















Dnes už ze mne víc nevyrazíte, milé blogerky...

32 komentářů:

  1. Jiřinko,samozřejmě,že budu na tebe myslet a držet palce.Vše dobře dopadne,jsi silná žena.
    Koukám,co vám na záhonku kvete.Krokusy u nás také kvetou,ale ostatní sotva vystrukuje růžky.Celé dny poletuje sníh.Zahrádky u nás ještě spí.Krom sněženek nic,ale jak vysvitne sluníčko dohoní to.
    Ať dnes vše vyjde podle tvých představ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás na záhonech kolem úřadu už nasazují i narcisy, ale zatím nekvetou. Jen mezi listy poupata. Dnes na okraji Prahy některé zlaté deště už kvetly!!! a některé jsou plné poupat. Díky za držení palců. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, myslím na tebe a díky za krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, máš za sebou i před sebou náročné dny! Ty to dáš!
    Myslím na tebe, drž se! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bylo to náročné, ale je to zčásti za mnou. Ale ten strach předtím! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Urcite na tebe budu myslet všechno bude dobré.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak ještě zítra a snad to ustojím a pak bude zase pár dní klid. Moc děkuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, držím Ti všechno co jde a moc na Tebe myslím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji ti a je mi líto, však víš. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To víš, že na Tebe budu myslet s přáním, aby vše vyšlo OK. Jasně, že palce držím !
    Bezva fotky!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem dnes při tom zákroku myslela na lidí, kteří mi drží palce a pomáhá to. Velký dík. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko fotečky potěšily, krásně jsi fotila. Překvapily mě irisy, že už u vás kvetou. Myslím na Tebe moc a držím palce, ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, povedlo se, je to za mnou a ještě trochu zítra ráno a bude zase pár dní pohoda. Rány se zahojí a uvidíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Sice nevím o co půjde, ale držím palce. Jste o hodně vpředu, mě se teprve irisky vyklubaly ze země. Ty krokusy už jsou odkvetlé, ne spálené, a začnou kvést velkokvěté. Ty mám taky teprve ve fázi centimetrového poupěte....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, šla jsem dnes ráno na menší operaci a zítra ráno bude po čase zase chemoterapie, ale to je proti dnešku rutina. Bála jsem se ... odpoledne to přišlo k sobě a povídám manželovi: dnes bych tě nepřeprala...
      Kytky na náměstí a kolem úřadu ještě ukážou, co v nich je. Loni jsem foťák docela dost zaměstnala.
      pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts

    Zasílám energie co se do Tebe vejde a držím Ti všechny palce!!!
    Děkuji za ty barvičky, moje irisky se ještě drží v teple svého listí.
    Přeji jen dobré zprávy!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak tvoje výzva po barvičkách byla splněna a ráda jsem ti vyhověla. Pa a drž se, děvče naše. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Přišla jsem Tě také podpořit a věřím, že "to" bude dobré. 👍 Květinky jsou hezky nafocené, ale v tomto proměnlivém počasí to nemají lehké. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji tobě i všem ostatním. Věřím tomu, že taková soudržnost funguje.
      Za pár dní, až se vše zahojí, si zase budu pískat? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko milá, vzpomněla jsem na Tebe už včera a držím palce co to jde. Přeju Ti dobré zprávy a věřím v ně.
    Já jedu na "mejdan" zítra, v sobotu a ve čtvrtek příští týden. Opatruj se a šetři se. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, odročily jsme s paní prof. po dnešku chemku na zítra a tak se tam - možná - potkáme. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jirinko, já mám zítra laborku a proplach portu v Kachlikárně....předehra k velké akci..
      Myslím na Tebe a držím palce ať je vše o.k. To prostě musíme dát.👍🍀🙋‍♀️

      Vymazat
    3. Evi, já jsem byla na odběrech včera, dnes na portovém a zítra chemka, pak za 14 dní v út další a tak pořád dokola. Zrovna se mi to nehodí, být trochu rozpitvaná, pomáhala jsem manželovi se vstáváním a leháním, je po úrazu a nyní nemůžu na pravou ruku delší dobu nic zvedat a tahat.Tak je u nás veselo, hotový lazaret. Ale zase si nemáme co vyčítat, když ležíme v posteli a čteme. Oba. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. JIřinko, držím všechny palce, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Jiřinko, i když se k článku s krásnými fotkami dostávám až teď večer, myslím na tebe od rána a držím pěsti.
    Opatruj se ✊✊🍀🙏💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji i tobě a nepochybuji o tom, že jsi mi držela palce fest. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko to jsou krásné fotografie. Myslím, že už jsem tu komentář psala, a bude ve spamu. Obdivuji ty irisy. Je to krásná barvička. Já mám na záhonku oranžový a fialový, ale ještě pod sněhem a pokvetou asi až koncem dubna. Pohodový večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ano, bylo ve spamu. Kytky mají na jaro docela syté barvy, že? a jeden den jsem viděla už poletovat nějaký hmyz, ovšem mezitím se ochladilo a zase nic. Ale ono to už brzy přijde, to víš, u vás na severu to půjde pomalu.
      Tak zítra. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Jiřinko, a ještě jsi nás tak hezky potěšila kvítky. Četla jsem už dřív, také jsem držela palečky, a jsem ráda, že to máš zdárně za sebou. Jsi velká bojovnice. Tak ještě rychle to ostatní a hurá na cestování .-) Myslím na tebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zlato, to jsi hodná, potřebovala jsem podpořit jako sůl, a mám štěstí, že je to za mnou.
      Krásné dny přeji. Jiřina z N.

      Vymazat