pondělí 6. března 2023

Bejvávalo

 To jsme se takhle jednou 4.2. vydali vlakem do Turnova, milé KOČKY a byla zima, jak má být - sníh a mráz. ( že to nebylo letos, je jasné )

Kdo nevěří, může se u mne na blogu z fotek přesvědčit - 

tak se tu probírám snímky z dřívějších výletů a musím si přiznat, že letos v zimě se žádné zázraky  nekonaly. Ani zima se nepředvedla a já? -  také ne.

(Letos v zimě? postel, knížky, čaj...kapesníky)






















Tomuhle já říkám ponurá zima, ponuré fotky...

22 komentářů:

  1. Jiřinko,nějak ponuro je v Turnově a v Dolánkách.Sníh na náměstí jsem už dlouho neviděla.
    Tyhle dny jsou u nás přesně tak ponuré,ale bez sněhu.
    V Dolánkách je hezky vždy,.Děkuji za připomenutí jedné zimy
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Turnov ( rodiště mé kamarádky ) je hezké město, ale tahle návštěva ho neukázala v jeho nejlepší kondici. Trochu sluníčka a mohly to být úplně jiné fotky. Tak zas jindy. Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné zimní fotky, Jiřinko!
    Letos jsem si takových pohledů moc neužili...
    Měj pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes to ušlo, ale i v Praze a také u nás v Nera to bylo pod mrakem a chvílemi pršelo. Oběhala jsem, co jsem musela a dva další dny se budu věnovat jiné aktivitě, nechám se opečovávat od zdravotníků. už se ,,nemůžu,, dočkat rána.
      Tak pa a zase příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Letos takové zimní fotky přijdou vhod. Já mám letos hodně málo sněhových fotek.
    Jenže co naděláme,nic :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je sucho - tedy u nás. Tak voda v jakémkoli skupenství přide vhod. Jřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Koukej tu ponurou atmosféru napravit:)
    Co takhle v příštím příspěvku, kytky, barvičky a sluníčko?!
    Pilně se Jířo ozdravuj!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, což o to, já už jsem ,, zdravá,, - ale Vetřelec potřebuje za uši.
      Tak já tě poslechnu a na zítra sem něco připíchnu. Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Libuško, u nás byl sníh jen chvilku bylo to hezký teď nám zahradu rozryli krtkové všechno ponuré,ale minulý týden jak svítilo sluníčko hned to bylo veselejší.Moc zdraví Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak krtkové asi taky cítí jaro?
      Já bych potřebovala sílu a zdravíčko, zryla bych si nový záhon a kamarádka by mě podarovala nějakými přebytky ze zahrady...jenže už tu zase nadělali nějaké nové značky, asi budou zase rejpat a prý nové osvětlení. Takže koronárka to jistí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. U nás je zima, jak má být, i na můj vkus už moc dlouho 😁.
    Opatruj se Jiřinko, snad už brzy nebudou kapesníčky třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, už jsem tu virozu nebo covid ( jestli to nebyl on? ) trochu přeprala a manžel týden po mně také, ale máme nové starosti s tím jeho harakiri.Takže já si hraju na ošetřovatelku ( poněkud málo schopnou ) a manžel na pacoše. To mu jde skvěle.
      S odřeninami a modřinami by mohl s tebou soutěžit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Mně se fotky Jiřinko, líbí. Zima je taková spíše černobílá. Turnov, Hrubý Rohozec a Dlaskův statek jsme také před léty navštívili, ale v létě. Nachodili jsme tam po okolí spousty kilometrů a je tam všude moc hezky. Děkuji za vzpomínkové fotografie a přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my se tam vyskytujeme spíše v létě, dokonce jsme tam vzali i vnučky při dvou dovolených na Malé Skále. Ale nejčastěji jsme do Turnova jeli se známými vlakem. Horší je, že někteří z nich už tu nejsou a někteří už na výlety nemohou chodit, stárneme a tak zbývají ty vzpomínky.
      Jaruško, přeji ti krásné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ale i v ponuré zimě mohou být krásné (ač ponuré) fotky. Díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nakonec ten výlet splnil účel, podívat se do přírody a trochu provětrat hlavu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky ze zimního výletu.👍👍👍 Potěšily mně pohledy na město, zámek Hrubý Rohozec i na částečně zamrzlou Jizeru.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, od Turnova nahoru k Tanvaldu a okolí jsme stihli během několika let hodně pěšky prozkoumat. Ale vícekrát v létě. Dokonce i na kole! - ale to mi už nehrozí.
      Ráda vzpomínám i na asi 4 denní pobyt v Rejdicích. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, hezká zimní procházka, černobílá. Myslím na Tebe, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já na tebe taky myslím a moc ti děkuji. Jiřina z N.

      Vymazat