sobota 4. března 2023

Při sobotě

Na dnešek jsem si pro vás, milé KOČKY, připravila trochu venkovské nálady, ani nevím proč. 

To jsme zase jednou jeli směr Polička, mé oblíbené městečko s hradbami s krásnými věžemi...Carcassonne Česka...







a když už jsme byli v této oblasti, říkám si, pojeďme se podívat do Pusté Rybné, kde se narodil jeden z příbuzných a jsou tam nějaké skály nazvané Perníčky. Nyní si tam uděláme na skok výlet spolu, milé blogerky, co říkáte?










Pokračovali jsme  do Betléma, tedy, jen do toho v Hlinsku! 










A také - jako poslední položku toho výletu, na Veselý Kopec do skanzenu.






Pravda, mám z Veselého Kopce i pěknější fotky, ale to jsme tento skanzen navštívili několikrát jindy...


24 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za virtuální procházku, ráda jsem se s tebou prošla. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, ty na mě s kulturou - já na tebe s výlety. Pa a pozdravuj manžela a kočku. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to jsou nádherná místa a ty chaloupky doslova pohádkové, že kterých dýchá historie. Věže a hradby také obdivuji, ale ty na chaloupky, nemůžu se vynadívat. Dřevěné šindelové střechy..to je nádhera, vše dokonale udržované. Děkuji za tuto úžasnou podívanou. Tam by se mi moc líbilo. Pohodové a klidné dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jestli se vše podaří, tak na letošek mám v plánu vyjet do krásného kouta republiky, loni to nevyšlo, snad to bude letos lepší.
      Tobě také přeji krásné výpravy do přírody, vím, jak je to pro tebe důležité. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,tak z těchto krásných míst jsme byli akorát ve skanzenu v Hlinsku a na Veselém Kopci.A moc se mi tam líbilo.Skály Perníčky mají úžasný název,jsou pěkné,stejně jako ostatní zajimavá místa,která jsi sem dala.Těším se,až bude teplo,bude líp i zdravotně a začnu si plnit své cestovatelské plány.Mám už jich zapsaných celkem dost,tak teď už jen vyrazit.Měj hezkou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak víš, jak se tam mezi chaloupkami člověk cítí.Vzala jsem jednou, když jsme jeli do Pohádkové vesničky na Veselý Kopec vnučky a nemohly se odtrhnout - vyslechly si o zpracování lnu celou přednášku i s ukázkami.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jé, to byl krásný malebný výlet . Ach ty chaloupky !
    Klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u vás je lecos podobného k vidění a přeji ti hezkou sobotu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Pohádková atmosféra!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten skanzen je kouzelný, díky za další virtuální výlet! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, nádherné fotky 👍👍👍 a pro mně současně námět na výlet do míst, kde jsem ještě nebyla. Je tolik krásných míst, která stojí za návštěvu.
    Měj hezký víkend. 🍀🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si přidej, Alenko, Jimramov a hrad Svojanov, z Poličky co by kamenem dohodil, pokud budete brát drobotinu, tak nakoukněte do Pohádkové vesničky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko,to je moc krásný výlet mám skanzeny a staré vesničky moc ráda.Preji krásný zbytek dne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, jen jsem se nešla podívat do věže v Poličce, už je to na mne moc schodů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, tak jedno z dalších míst, kde jsem nebyla, ale kde je opravdu nádherně. Vždycky mě dostanou staré chalupy, to je prostě paráda. Přeji pěkný víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, bydlet bych v tom asi nechtěla, ale má to půvaby. Hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásná místa.Už jsem si zapsala.Roky jsme jezdily se sestrou v tyhle končiny na
    tábory a pořád si říkám,že se tam musím podívat.Je tam všude hodně zajímavostí,
    které bych ráda navštívila.
    Jiřinko,hezký večer,měli jsme návštěvu dříve jsem se nedostala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, měla jsem štěstí, že jsem v republice hodně viděla, ale i tak mám ještě pár míst málo prozkoumaných, snad na ně také dojde. No, na kole to už asi projíždět nebudu, ale pěšky by to šlo.
      Tobě přeji, dokud můžete a máte ještě fyzičku, pěkné výlety.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, moc krásné fotky z míst, kde to mám hodně ráda. Polička mi zachránila při covidu dušení pohodu - místo oběda do krabičky jsem jí pochodila a pokochala se... Zato Perníčky - tam jsem snad od dětství nebyla, děkuji za připomenutí, mohli bychom tam někdy vyjet...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byl by to asi pěkný výlet, když si objednáte skvělé počasí? Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, Polička je krásná... také tam občas zavítáme... ☺ Pěknou neděli přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, rádi se v tomhle půvabném městečku stavujeme, pokud jsme poblíž. A ráda se tam podívám někdy zas. Jiřina z N.

      Vymazat