neděle 5. března 2023

Tak málo

nebo tak moc?

V březnu je k focení? Jak kde...

Milé KOČKY, ono to bude postupně přibývat a ani se nenadějeme a bude všude zeleno.







Ale, abych zimě nekřivdila, když se zima povede! - tak se mi líbí - třeba na obrazech Augusta Bedřicha Piepenhagena! -
Můj oblíbený zimní obraz, už dvakrát koupený ( pochopitelně ne originál!)  v Anežském klášteře... ale líbí se mi od něho více prací.


Hezkou neděli vám přeji, všem.

25 komentářů:

  1. Jaro se blíží,sice počasí ještě zlobí,ale to už vydržíme.U nás už rozkvetly i krokusy.
    Krásné jarní květinky jsi nafotila.
    Jiřinko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já bych potřebovala ven, do lesa, na delší procházku, ale to teď nejde. Na náměstí už kvete nějaká barevná krása a možná tam zaběhmu.
      Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, máš pravdu - když se zima povede, je to nádhera! Té letošné zimy nezimy mám už dost a těším se na tu zelenou...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám to podobně a vím, že zas bude líp, ale už aby to bylo. Hezký týden přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Sněženky, bledule, krukusy, talovíny...ty udělají radost jako první. U nás bylo vše pod sněhem. Do rána pršelo a sníh trochu odtál. Na jívách už bují kočičky, na lískách a olších jehnědy...už to raší...těším se na tu " jedovatou ostrou" zelenou. Krásnou neděli Jiřinko.
    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky se těším na ty barvy jarních cibulovin, loni jsem obíhala Nerátky s foťákem a teď sedím doma a optimismu se nedostává.
      Že bych jela na rezervu?
      Přeji příjemný den.
      U nás sucho a zamračeno. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Už jsem v pátek obcházela zahrádku a docela bych už do té hlíny sáhla. No, chvíli ještě počkám a budu se zatím dívat, jak se jaro klube ven prostřednictvím kvítků jara.
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Doufám, že se cítíte s mužem již dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už nekašleme a nesmrkáme, ale manžel je po úrazu a týden ho léčíme po domácku.
      Na zahrádku je u vás asi brzy, ale ono to přijde. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Páteční jarní krása! Také jsem se v zahradě kochala... ☺ Včera sice hezké počasí, ale severní vítr byl krutý a dnes už nám jen prší... ☺ prostě březen, za kamna vlezem stále platí... ☺ Krásnou neděli přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, je fakt, že počasí nevlídné mi dovolilo přečíst spoustu knížek a už jsem se pustila i do jisté ruční práce na jednom dárku - vlna a háček to taky pomůže smysluplně trávit čas.
      Tak hezkou neděli a naviděnou příště na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Tuto dobu co teď máme, říkám tomu “ bezčasé mezidobí”, moc nemusím. Jeden neví kolikrát se za den změní. Nemám ráda náladové lidi, natož počasí:)
    Už se těším, až se na mě budou smát ze záhonu rozkvetlé cibuloviny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, taky se snažím tomu moc nepodléhat, ale nějak mě ty dva neblahé měsíce dostihly a mám toho dost. Potřebuju asi dobít baterky. U tebe alespoň pohled do zahrady rozveselí?Nebo hrátky s vnoučátkem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, minulý týden už to vypadalo, že bude jaro dneska to vypadá, že bude padat sníh fouká studený vítr.Ja mám zimu ráda, když se blíží konec února těším se na jaro.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, což o to, zima je hezká, ale ne ta u nás, kdy je pořád zamračeno a nevlídno, ale je fakt, že velké mrazy by nás přišly na víc peněz za topení, jedeme wawky.
      Jinde chumelí a nebo prší a u nás je sucho a studený vítr. A celý den šero.
      Včera jsem si pustila ze záznamu Toulavku a tam, v Rychlebských horách, jsem konečně viděla zimu, jak se líbí mně.
      Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, teď jsem zrovna u Vendy psala, jak tu máme hnusně, šedivo a že zase chumelí. A mrzne. A vůbec je tam fujtajbl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chodíte na přehradu bruslit? Janinko, vtípky bych si mohla chvíli nechat, aby sis smíchy neudělala zase nějakou tu modřinu.Ty mi to odpustíš, já vím. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To víš, že odpustím, sranda musí být 😁.
      J.

      Vymazat
    3. Janinko, měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, jaro už opravdu klepe na dveře a vzduch venku krásně voní. Ještě včera ráno bylo u nás pod nulou, dnes už to bylo v plusových hodnotách. Po včerejším šedivém dnu se dnes na chvíli dokonce ukázalo i sluníčko.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem nyní uvázananá na domov a krom po+út budu ještě hodně dní - ošetřovatelka.Zítra mě čeká Karlák.
      Mějte se na kopečku fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jaro je tady..aspon to kvetouci..Ale zima se porad nevzdava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že se těšíme, tak jaro dělá drahoty a přetahuje se se zimou...Hezkou dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, už se těším, že vyrazím brzy za kytičkami do luk a lesů. Děkuji za jarní ochutnávku. Ten obraz znám, ale nevěděla jsem od koho je .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, on maloval více zimních obrazů a líbí se mi to. Taky se těším, až půjdu ven jen tak s fotoaparátem. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,dneska ráno,když jsem šla do práce,zpívali ptáci.Já mýlím,že jaro příjde brzy.V sobotu u nás sněžilo jak v prosinci a včera sluníčko.Sice chladno,ale sluníčkově,hned byl hezčí den.Už se těším na teplo,barvy jara,procházky.Přeju ti dneska moc pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat