neděle 23. dubna 2023

Poslední den a návrat

 Nadchází poslední den zájezdu: po přespání v hotelu na jižním břehu Balatonu se vydáváme zase na cestu: tentokrát už poslední v tomto zájezdu -

zámek Fertöd a město Šoproň, navíc jsme dostali dárek od  pana průvodce a zastavili nám na pár fotek ještě na jednom místě, u  hradu v Sárváru. A potom pěkně kolem Vídně do Brna a po dálnici do Prahy.

kolem hradu Sumeg: ( tam jsem byla jindy, s manželem)


Sárvár:



Fertöd:




město Šoproň:










zlatí Maďaři s českým černým pivem: musím uznat, že se skvěle hodí k jejich kotlíkovému gulášku


už jsme skoro doma:


Kdo by měl vážný zájem, pak naklikněte u mne na blogu rok 2017, konec dubna a první polovinu května  ( přesně od 27.4.2017 do 18.5.2017 ) a tam - den po dni - máte podrobně a ještě čerstvými dojmy popsané dny zájezdu  - ovšem bez fotek, které mi byly po přestěhování blogu smazány. 

20 komentářů:

  1. Jiřinko, tvůj maďarský seriál seriál mi moc líbíl. Voněl paprikou, gulášem, užila jsem si památky.
    Děkuji a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ještě mě bolí nohy ze včerejšího šplhání na kopce ( bude zítra a v út ), ale jsem spokojená, že byl konečně jeden opravdu jarní, vydatný den. Pa a hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je zase nádhera. Zaujale ten most, který je zřejmé nad loukou, kde je záplavová oblast. V některých místech i se přístupové cesty takto řešily a vypadá to úžasně. Měla jsi nádherný zájezd, viděla mnoho krásných měst, zámku a hradů a já děkuji, že jsem se mohla kochat tolika pro mě neznámými památkami i místy. Krásnou neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, bylo to opravdu hodně naplněných devět dní. Ale stály za to. A snad to někomu přišlo jako inspirace a cesta k následování. Pa a měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné počasí i obrázky. To české pivo mě překvapilo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ano, padala jsi a padala, do spamu, ale já jsem tě odtud vyloupla a děkuji ti za krásný komentář. taky přeji abys už i ty u vás měla hezké jarní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko milá, děkuju za krásné zážitky z Tvé cesty a že ses podělila s námi. Jak už jsem psala, často mi spadla brada nad tou krásou. Doufám, že je Ti už po úterním mejdanu na Karláku dobře. Moc to přeju a taky krásnou neděli i příští týden. Zdravím z trysku životem a doufám, že příští dny budu mít klidnější. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ani nevíš, jak ses trefila! Ještě ve čt jsem byla jako zvadlá lilie, a tak jsem dělala psí kusy, abych byla fit a v sobotu jsme byly s Janou ( kdysi kolegyní) na výpravě v Bavorsku ( bude v po+út na blogu ).
      Moc ti přeji krásné a pohodové dny bez nevolností.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,tak to byl krásný zájezdík s Tebou po Madarsku.Krásné počasí,fotky a taky mně překvapilo to české pivo. Těším se na tvé další reportáže.Přeju ti krásnou neděli a hodně zdravíčka.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už je na zítra a út nachystáno. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Líbilo se nám tam. Cestování je vášeň, ale návrat domů je taky fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko za mne, byl ro príma zážitek, jen tak jezdit s tebou po místech, kam jsem také zavítala. Moc děkuji za osvěžení paměti. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, však by se nejen v Maďarsku našla ještě místa, kam bych ráda zavítala.
      Klidně se spokojím s Evropou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Procestovali jste toho opravdu hodně a spoustu toho viděli.
    Krušovice v Maďarsku byly milým překvapením.
    Měj hezké a klidné dny.🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, spojení s domovem, hihi. České černé pivko se dá koupit i v Chorvatsku.
      Hezké dny a pomalu s prací na zahradě. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Opět paráda. Ten pohled na Mikulov při návratech domů je fotogenický. Opět pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ten pohled mě vždy potěší, už jsme jednou nohou doma.
      Tak to máme stejné. Jiřina z N.

      Vymazat