středa 12. dubna 2023

Probuzení

  Téměř polovina dubna - to už je mnohde probuzení přírody na postupu - i když ne vždy a všude. 

Milé KOČKY, u nás v Polabí se jaro snaží a zimy se nebojí.










Já jsem musela být v minulém životě koza, líbí se mi ta čerstvá travička...

25 komentářů:

  1. Jiřinko, tak to máme stejně.Jarní travičku a tu čerstvou zeleň také miluji. Krásně to voní a to mám ráda. Krásný den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, myslím na tebe celý den. Držím palce - I při úklidu, dnes jsem likvidovala velikonoční výzdobu a ušáci už bydlí ve skříňce. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, krásné to u Vás máte. U nás už travička také je pěkná, ale jinak stále ranní mrazíky. Dnes už "jen" nula. Moc se těším, až u nás jaro vypukne naplno. Ale ještě tu nekvetly trnky, tak si asi trochu počkáme. Hezký den přeju. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, letos jsem ještě ani jednou nešla na tradiční procházku do Lobkovic, měla bych to napravit.Uvidíme, jestli se oteplí a vytáhne mne to ven. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné jaro je u vás ! Děkuju za e-mail a pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, u nás spíš ta tráva, sníh tu byl snad jen jednou za celou zimu?Ale co, zelená je hezká. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,radost pohledět.U nás to jde pomaleji,však na vrcholcích Krkonoš je pořád sníh,ale dočkáme se.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hned bych se tam - třeba na Kozákov, rozjela a pokoukala na Krkonoše, my jsme léta na 1.máje jezdili na Klíč a to bývaly vršky Krkonoš vidět bílé. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Já jsem byla určitě koza :o) Nádhera, Jiřinko!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to jsme dvě. Pozdravuj manžela a podrbej psíka a nepopleť to. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky. Kochám se. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky. Pod vaší třešní se musí líbat dobře, že byste to pronajímali? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tak u nás ještě moc té svěží zeleně není. Snad ta tráva už se trochu snaží, ale jinak nic moc.
    Mně teprve vykvetly narcisy.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás po městě už to hezky rozkvetlo, měla bych se pochlapit a něco zase nafotit. Opatruj se, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné odstíny zelené a jak jsou uklidňující. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také hezký den a všem blogerkám přeji. Dnes mám kupodivu díky sluníčku i trochu energie. Tak hola a jdu něco dělat, než mě to pustí. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts

    …travička zelená, to je moje potěšení…😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není travička jako travička...některé ženské dokážou otrávit i bez jedu, Renátko...to ale není tvůj případ, ty jsi vtipná pokaždé. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Lezarts
      😂😂😂

      Vymazat
  10. Jaro je i u vás. Hned je ten svět krásnější, když je všude ta krásná zelená. Užívej si pohodového jara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, jen už by se mohlo trochu více oteplit, dnes ještě foukal studený vítr. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Nádherné jarní fotky. Čiší z nich bezstarostná pohoda. Krásná procházka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, dnes po dlouhé době je venku teplo a na Mělnicku prý dnes hodně pršelo, u nás sucho. Pěknou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍 Úplně cítím, jak z nich to sluníčko hřeje.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dnes bylo teplo a už to vypadalo jarně, ale pořád ve stínu otravuje chvílemi studený vítr.
      Vypadá to, že půjdu z kozaček rovnou do sandálů. Jiřina z N.

      Vymazat