čtvrtek 13. dubna 2023

Dlaždičkový obraz

 Sasko - Wettinové, jejich panství a historie...

milé KOČKY, to se prolínalo tímto jarním zájezdem po oba dny. Však jsem vás tím zásobovala několik dnů:

v Drážďanech je k vidění tento z dlaždiček vyhotovený obraz z historie tohoto rodu:










Ráda jsem se s vámi o své dojmy rozdělila a doufám, že to učiním i po absolvování těch dalších, naplánovaných zájezdíků...zrovna tak, jako se se zájmem půjdu podívat k vám na blogy. Ať se daří!



20 komentářů:

  1. Jiřinko, také jsem tuto nádhernou práci na drážďanském zámku obdivovala. Ona je celá ta budova nádherná i vše kolem. Moc hezky jsi to nafotila. Přeji ti hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, pokaždé, když jsem zavítala do Drážďan, jsem to fotila a nikdy jsem s tím nebyla spokojená, tentokrát jsem to trochu pofotila, když jsme šli s průvodcem a pak jsme se tam s Janou ještě vrátily, když byl rozprch.Na blog jsem dala jen něco, ale snažila jsem se tentokrát nafotit úseky, aby se ( jako) dalo sestavit celé to dílo.
      Ohledně té historie rodu Wettinů jsem krátce po odjezdu stejně vše zapomněla.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vidět tuhle mozaiku, to je myslím povinnost všech návštěvníků Drážďan - ráda se u ní zastavím pokaždé...
    Jiřinko, fotí se těžko, tobě se to fakt povedlo!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jiřinko, moc hezké fotky.Jestli někdy Drážďany navštívím určitě se půjdu na obraz podívat.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to ti přeji a také, abys měla hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Nádherná mozaika, krásná fasáda! Také jsem nad ní v Drážďanech plesala.
    Škoda, že nemám dostatečně velkou plochu na fasádě našeho domu😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych chtěla vidět, nafotit a dát na blog, Renátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jo,jo je to krásná mozaika. Viděla jsem na vlastní oči.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak jsem ti to ráda připomněla. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nad touhle mozaikou se mi podařilo vyfotit nad cibulí věže balon v okamžiku kdy byl nad špičkou věže. Takže to vypadalo jako nebeské přesýpací hodiny.... jinak ta mozaika je opravdu skvělá, ostatně krásné je celé náměstí se Semperovou operou, kostelem a traktem Zwingeru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to mám ráda, když se někde vyskytnu a na focení mi přijde pod ruku něco navíc.
      Jsou lidi, že si ale nevšimnou a to ty nejsi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ta mozaika je opravdu nádherná. Ráda jsem si s tebou Drážďany prohlédla, nikdy jsem tam nebyla. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsou to střípky z této návštěvy, jiné dojmy jsou z letní a jiné zas z adventní výpravy do tohoto města. Ale nyní už je čas vyrazit zas jinam. Měj se moc hezky, konečně už jarně? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,je to velká nádhera.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, fotila jsem ho několikrát, ale až teď jsem se dověděla, co vlastně znázorňuje. Ono je to těžké, já poletuji s foťákem a průvodce někde davu něco vysvětluje a já to neslyším.Hlavně koukám, abych na fotkách neměla celý zájezd.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je nádherné umělecké dílo. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, netuším, jak mohli tohle vyrobit, jednu kachli za druhou...to bych chtěla vidět ty portugalské a nebo španělské, tam to frčí také ve velkém. Jiřina z N.

      Vymazat