čtvrtek 25. května 2023

Během týdne

 To by jeden nevěřil, co vše se v přírodě může stát za týden, jednu sobotu jsme jeli s mužem vlakem do Sobotky,  šli na Humprecht, do Vesce, kolem lípy ke Kosti a pak Plakánkem kolem páně Dvořákova domu do Oseka - ( tady dřevěná zvonice ) a zase spokojeně odjeli vlakem domů. Ne, nezapomněla jsem na kafíčko a dortík v cukrárně v Sobotce na náměstí!

Potom jsme o tom vyprávěli známým a ukázali fotky a co se nestalo, pěkně příští sobotu jsme to zopakovali s nimi a že nás bylo! Jen se to šlo malinko jinak a to od zastávky vlaku v Libošovicích.

A dnes jsem vám, milé KOČKY, chtěla ukázat ten rozdíl:




 PO TÝDNU:




A JINDY:











Připadá vám to, milé blogerky, také hezké? však je to Český Ráj.

Mějte se moc hezky.

15 komentářů:

  1. To je moc hezké místo.Také bychom se tam zase mohli někdy podívat.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, JItko, to jsou místa, kam zajíždíme opravdu hodně často a mám pocit, že to je pro každého tak notoricky známé, ale asi ne. Ty to máš za humny, my tak jedeme buď autem nebo vlakem, ale prochozené to máme taky. Jednou jsem tam vzala vnučky na týden dovolené, těm jsem se snažila během mnoha let ukázat to nej v republice a mám z toho dobrý pocit. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Tam je krásně, každý den.
    Na Humprecht a okolí mám hezké vzpomínky.Po dobu výstavy na Humprechtu, jsem měla možnost se toulat i jeho okolím☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, Humprecht s jeho půlměsícem, ten na fotce nezklame. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, opravdu jako v ráji. Moc hezké fotky a ta roubenka, to je nádhera. Díky za procházku, měj se, pá 😘😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jak říkáš a okolí je také pohledné, Nepřívěc, Trosky, rybníky, prostě každý si tu něco najde. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky už jsme tam dlouho nebyli, když u nás je tolik krásných míst.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to je fakt, jeden neví, kam dřív skočit. Tak slibuji, že po neděli přinesu něco z jiného soudku.Už bylo na čase změnit lokál. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tak tato místa znám. Byli jsme tam několikrát a prošli i různé trasy. Dokonce jsem se tam setkali s Pepou Dvořákem. V horních oknech chaloupky měli pověšené loutky. Mlýn ve Střehomi také znám..tam se točila "Dorota Máchalová"- pohádka "S čerty nejsou žerty". Hrad Kost i Humprecht jsme také navštívili. Je tam krásně...Děkuji za připomínku a přeji ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mám to okno s loutkami také vyfocené, stejně jako ty jejich hrnky na plotě. Ale ten dům sem nemohu dát - protože jsou na tom snímku známí a nevím, zda by chtěli být vidět na mém blogu?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, tomuhle se divím každé jaro. Jeden týden zahrada vypadá, že spí a nikdy se neprobudí a za pár dní se zelená a bují na všechny strany.
    Je to krásný zázrak! Moc děkuji za krásné fotky a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, kolem Kosti jsme výletovali tolikrát a nikdy nás to neomrzelo, i pár kolovýletů bylo.
      A zažila jsem v té restauraci pod hradem jeden trapas, ale dopadlo to dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc pěkný výlet a krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Vija

    To je radost pohledět 😊. Měla bych se tam zase zajet podívat. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, je to kraj, kam se člověk rád vrací, ale mám to tam asi, na rozdíl od tebe, blíž. Jenže, u nás v republice není téměř nevzhledných míst. Pa Jiřina z N.

      Vymazat