středa 24. května 2023

Pozdní

 Vzhledem k tomu, že jsem měla dnes program neslučitelný s pobytem na blogu, jsem tu, na malou chvíli,  až nyní:

Všem Janám všechno nejlepší, pevné zdraví a hodně štěstí. Spoustu dobře placené práce a proboha, ať je mír a neotravují nás váleční štváči, máme děti, máme vnoučátka a chceme je vidět vyrůstat a neposílat je na vojnu!



milé KOČKY, krásný večer...

7 komentářů:

  1. Krásné růžičky.Mám sestru Janu,ale drží svátek v červnu na Jana,aby ho měla až po narozeninách,ty má začátkem června

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moji přátelé a známí také někteří drží svátek jindy, než je v kalendáři a tvrdí, že to dříve bylo jinak. To jen moje jméno schválně dali na únor, aby byly kytky drahé, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné přání, Jiřinko!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tvoje jméno nemohu zapomenout, mám stejně pojmenovanou sestru a vždy jsem jí jméno záviděla.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,
    děkuji Vám za krásné přáníčko.
    Máte krásné fotky s komentářem a pěkně výletujete. Moc pozdravuji Jana Steh. ze Škv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, jakpak se daří květinám zakoupeným na zájezdu do Švábska? Moc ráda na to vzpomínám. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,
    jak se máte, jak se daří a cestovala jste?
    Ta kytička, co vypadala jako chrpa stále roste, ale květů měla méně a jsou menší. Oni to hodně hnojí na květ a to já neumím. A ten keřík s krepovými květy (myrta krepová) ten skoro zahynul, na jaře se dlouho probouzel. Ale probudil, vyrostly asi 3 větvičky a nekvetl.
    Letos jsem hodně cestovala, podívejte se na Rajče, a pobývala na chalupě. Získala jsem rodnou chalupu tatínka v podhůří Šumavy. Příští rok budu méně cestovat a víc budu na chalupě, miluji to tam od malička a jsem tam ráda a šťastná.
    Radši bych si s Vámi psala na mailu (stehlikojana@centrum.cz), této komunikace si všimnu málokdy.
    Moc Vás zdravím a opatrujte se.
    Jana

    OdpovědětVymazat