pondělí 1. května 2023

Po městě

 Cestou na nákup jsem si nafotila trochu zeleně a kvítka kolem úřadu, ... jindy jsem byla pilnější, ale letos je pořád chladno a studený vítr a asi mne to tolik nebaví.

Milé KOČKY, i tak mám pocit, že je to i tady dost opožděné:












příště to vezmu jinudy...

poslední duben - náměstí












24 komentářů:

  1. Města nám teď krásně kvetou, dělá mi to radost.
    Jiřinko, užij si první májový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dnes jsem byla odpoledne u mladých a bylo krásně, potěšila jsem se.
      Hezký, i když už pracovní týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je nádhera,jak město kvete.Turnov nekvete,neznám jediný záhonek.Pouze jsou nádherné sakury v Nádražní ulici a ty už odkvetly.
    Do města chodím nerada,ale od nás na náměstí je to samý beton.
    Jedině co snad bude,jsou osázené nádoby na náměstí,ale ty jsou zatím prázdné.
    U nás se sází jenom keře,aby to nedalo moc práce.
    Měj hezký první májový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to máš pravdu, že když jsou ve městech květiny, voda a zeleň, hned to vypadá lépe. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko milá, krásný první máj přeju a děkuji za kytičky, co nesou jaro. U nás mají tulipány zatím poupata, ale narcisy už kvetou a třešně také. A pampelišky, jak jsem Ti včera poslala. Teď máme jen 3 st. Ale sluníčko už vstalo. Měj se hezky a samé dobré zprávy. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už abych měla úterý za sebou, pak mne čekají samé lepší události. Měj se co nejlépe. Ta kvítka dělají lepší náladu, že?
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Držíme Ti, Jiřinko, u nás palce, pěsti i tlapky a to už je nějaká síla!
      Dobře bude 👍🙋‍♀️🍀🍀🍀 zatím dobrou noc.

      Vymazat
    3. Evi, moc si toho vážím a na oplátku, musíme si navzájem fandit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Každý kvítek potěší!

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, teď je všechno krásně rozkvetlé a po dlouhé zimě se naše dušičky jen tetelí blahem. Hezky jsi nafotila vaše město, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ráda bych se vrhla i jinam, ale pořád mám nějaké zdržovací příhody, už to trvá dlouho. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásně vám to kvete, to je radost si to prohlížet ! Miluju kytičky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jak je hned svět veselejší s těmi barvami jarních cibulovin. Jen nechápu ty lidi, co to trhají a lámou a ničí. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, moc hezky vám to kvete.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, protože je docela chladno, ještě to neodkvetlo, jen zlatý déšť už je pryč, ale ostatní se stále snaží. Jiřina z .

      Vymazat
  8. Jiřinko, máte to u vás krásně rozkvetlé. To jsem se opravdu pokochali. Moc sei líbí ta barevnost květin, velké trsy koniklece...to je nádhera!!! Děkuji za úžasnou podívanou. Přeji ti krásný prvomájový večer a zítra držím palce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, už bych se raději viděla zpátky doma. Uvidíme, jak moc to bude zítra plné, tím, že nebylo pondělí, bude tam plno lidí a tak je pravděpodobné, že to bude problém.
      Jenže, musíme to vydržet. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, nafotila si krásné fotky, město vám kvete. Máš pravdu, letos je vše opožděné, vidím to na naší zahradě. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, hlavně, že už se to pomalu obrací do jara a ta šedivá zima snad bude za námi. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,moc pěkně to teď na jaře všechno kvete.U nás na náměstí taky,narcisy,tulipány.Ty jsi nafotila moc pěkné květiny.Jaro je letos chladné,víkend byl sice krásný,slunečný.ale dneska u nás dost pršelo a teplo teda fakt nebylo.Ani příští dny nemají být moc teplé.Jiřinko,držela jsem ti všechny palce,co mám.Snad to k něčemu bylo! Myslím na tebe.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zrovna dnes jsme si s paní prof. říkaly, že s tím Vetřelcem bojujeme ona a já už pět let. Kdo ví, kdy se tam usalašil?
      Tak za každé držení palců díky tobě i ostatním. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, krásně vám to ve městě kvete, radost pohledět. 👍🌷
    Měj hezké dny a opatruj se 🍀🌹🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, opatrujte se s mužem také, máte proč. A dny hezké, proložené těmi nepříliš povedenými, musíme nějak přežít a bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat