neděle 30. dubna 2023

Jaro kolem řeky Naaby

 V roce 2016, koncem května, jsme se s Janou vydaly do Německa na zájezdík - poznávací, jak jinak. A že toho bylo!

Milé KOČKY, počasí panovalo výstavní a program byl přebohatý, dle mých představ, samé pěkné cíle, hezky kolem řeky Naaby a pak po levém břehu Dunaje, stručně řečeno. Jen poslední hrad na samé hranici s ČR poblíž Železné Rudy jsme vynechaly, neb řádil náhle takový lijavec, že jsme vzaly zavděk busem a držely se v jeho suchu a bezpečí.

městečko Burglengenfeld:





nahoře, na kopci nad městečkem, se vypíná mohutný hrad:



městečko Kallmünz:


někteří ze zájezdu se vydali nahoru ke zřícenině hradu, my se vydaly neomylně ke kavárně: pohled na zříceninu od šálku kapučína nemá chybu...pak jsme si dopřály procházku po městečku a břehu říčky...







Wörth a.d.Donau:





Bogenberg:














Bogen - františkánský kostel

Metten - klášter opatství bnediktinů









Deggendorf:

a - směřujeme k Šumavě:





A jak to končívá? - šťastným dojezdem domů, milé blogerky.


12 komentářů:

  1. Malebné, půvabné, upravené a opláchnuté. Jiřinko, děkuji za krásný virtuální výlet.
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky, v těch končinách snad ani není možné vidět něco neupraveného.
      Hezký první máj. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Zájezd pořádně orosený😁 I vydařený !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, celý den bylo pěkně a na závěr boží dopuštění. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásný výlet.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tohle se mi neokouká, údolím říčky a kolem samý hrad...pak knihovna kláštera, příjemné to bylo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,moc pěkný zajezdík.Na závěr trochu deště,ale to nevadí,příroda vodu potřebuje.U nás včera dopoledne pršelo vydatně,odpoledne se už dalo jít ven,tak jsem vyrazila na procházku a bylo to príma.Přeju krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, pokud mi na zájezdu neprší nonstop, jsem spokojená.
      Užij si dny volna a přeji ti krásné počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, další porce opravdu nádherných fotek a krásný zájezd👍👍 . Řeku Naab jsem viděla mockrát, teče chvílemi po jedné a pak po druhé straně dálnice A93 na Regensburg. Zažila jsem jí i rozlitou po povodni. Netušila jsem, jaká krásná místa jsou kolem ní. Měla bych to v budoucnu někdy napravit.
    Měj hezké jarní dny. 🌷🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem hrozná, jak vidím určitou oblast, kde se mi líbí, už jsem zvědavá, jak to vypadá o kousek vedle. Dokud mi to chodí, jiné to nebude. ( ale už je to horší a horší ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, další nádherné fotografie ze zajímavých a krásných míst. Ty poznávací zájezdy sis pokaždé moc užívala. To je vidět i z Tvých fotografií. Děkuji za další krásné fotografie. Přeji Ti krásný večer a příjemný 1. Máj...🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kdybych byla vždy tak dychtivá, jako při cestování!
      Jiřina z N.

      Vymazat