pátek 19. května 2023

U Berounky

 Dnes máme pátek a já si sem dám jeden příspěvek, který je tak trochu zvláštní jen pro mne, ale komu by to mohlo vadit?

Milé KOČKY, udělali jsme si jednou s manželem výlet na hrad Libštejn, cestou tam jsme se stavili u Mariánské Týnice, a poté jsme to cestou zpátky k domovu okořenili návštěvou zámku v Hořovicích. Díky, že mne ve vzpomínkách na tento výlet doprovodíte a třeba se vám bude hodit nápad se tam také jednou podívat. Na Berounce je hradů...vhodných k návštěvě.











Polovina května v přírodě...



Já si to toulání po Čechách užívám a Vy? milé blogerky, nejspíš také.

16 komentářů:

  1. U Berounky to moc neznám.Hrad Libštejn se mi líbí a už jsem si zapsala.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zdravím, ono je to zajímavé kolem celého toku Berounky a také kolem těch řek, které ji v Plzni tvoří, ale to je na mnoho výletů... ač jsme tomu věnovali hodně, ještě jsme vše neviděli. Hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, musím se přiznat, že jsem si ho musela najít na mapách. Pohled na řeku musí být krásný...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přiznám se, že jsem tam šla jako poslední výlet těsně před tím, než mi všili kardiostimulátor a manžel se celou dobu bál, abych tam, v té ,,divočině,, neupadla.Dobře to dopadlo a tak mohu stále ještě občas někam na výlet jít.
      Pozdravuji z Nerátek. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,v Hořovicích na zámku jsme byli akorát ten den byl velký vítr tak jsme nemohli navštívit park.Od včerejška jsme v Třeboni je tu moc hezky mohlo by být tepleji Posílám moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to mě těší, Třeboň a Jindřichův Hradec mám moc ráda.Užij si každou hodinku. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky z Libštejna.👍👍👍 Hrad samozřejmě znám.
    Znám i Mariánskou Týnici a Hořovice, obé jsme při našich toulkách po naší krásné zemi navštívili.
    Měj hezké dny. 🌹🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsou u nás taková místa, která je fajn navštívit, hlavně některá jsou téměř bez lidí a máš je jen pro sebe.Ještě bych měla vylézt na Týřov.Některá místa stojí zato navštívit opakovaně.Třeba Uherčice?
      Nepřeháněj to s prací, ať se nestrhneš.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, díky za další krásný sluníčkový výlet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, doufejme, že jich ještě bude hodně...Posílám ti pěkný pozdrav, KOČKO.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je zajímavý hrad. Kolem Berounky je krásně, ale já to znám jen z fotografií. Moc možností na cestování už teď nemáme. Měli jste krásný výlet. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, severně od Plzně je to kraj dost zajímavý a rádi jsme to tam občas brázdili a už taky polevujeme.Dobrou noc a hezké ráno. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Já si to toulání s tebou vždycky užívám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tak to mě těší, že tě nenudím. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásný výlet.Tento hrad neznám,musela jsem se podívat, kde je.U Berounky jsem nebyla,vím jen,že je to krásné místo.Měj se dobře Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, milá Marťo, jeden čas jsme dost často jezdili kolem Berounky, třeba krajem Oty Pavla a pod.
      Je to hezky zalesněná a klidná oblast.
      Pěkný víkend: Jiřina z N.

      Vymazat