sobota 3. června 2023

Jindřichův Hradec

 Město, pokud ho navštívíte - odkud se vám nechce odjet - není to jen Jindřichův Hradec, ale patří mezi města, která se vám zapíší do paměti a vryjí pod kůži, milé KOČKY. Máte-li rády historii, přečtěte si o něm - a jestli jste jako já, budete se sem občas vracet.

My jsme mu tentokrát věnovali docela dost času, jak městu, tak zámku. Snad se vám budou líbit i snímky, které jsem zde nafotila a některé z nich vám ukážu:

rybník Vajgar:




na níže uvedeném snímku to zelené roští za auty byly kavkazské růže, hodně rozkvetlé a silně vonící a spolu se včelami jsme s Janou obdivovaly tu nádheru...












Langerův dům:



jsou doma:





























Sejdeme se tu zas někdy příště! - co třeba zítra?

23 komentářů:

  1. Jiřinko, Jindřichův Hradec jsem si zamilovala už před roky. Je to krásné město, dokonalé na toulání uličkami. Děkuji za aktuální fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky se s tebou díky tvému blogu ráda toulám. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné místo, opět děkuji za báječný virtuální výlet :).
    Ta fotka citronů ti parádně ladí s pozadím blogu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, díky, měli tam, na zámku v J.H., několik velkých květináčů s citroníky a jak známo, ty mívají současně květy i plody, tak jsem to musela vyfotit. Pa a opatruj se.
      To pozadí s citrony mi udělala mladší vnučka, když jsem ji před časem požádala o barevné provedení.Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, je tam krásně. Kdysi jsme tam byli, ale z města už si toho moc nepamatuji. Byla to jen krátká návštěva a nebyli jsme sami a tak se rychle pokračovalo dál...já bych se tam tara podívala znovu...ale ta dálka od nás...Děkuji za prima podívanou. Měj krásný zájezdový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na J.Hradec a Třeboň nedám dopustit. Právě skončený zájezd proběhl bez problémů a měli jsme krásné počasí a tak bude od út něco i na blogu.
      Járo, měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotky z krásného města. Naprosto věřím, že se Ti tam líbí a vrátit se nedělá Ti problém.
    Klidnou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono se mi tam moc líbilo taky proto, že bylo krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,do Jindřichova Hradce jezdíme opakovaně to město máme moc rádi letos ho máme v plánu navštívit v září na tři dny mají tam i nádherné muzeum.Krasne jsi nám nafotila Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to chápu, Krýzovy jesličky jsme tentokrát vynechali, ale s vnučkami jsme si je dopřáli před časem.
      Tak ti přeji při pobytu v J.H. pěkné počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko milá, dneska jsi mne potěšila obzvláště. Jindřichův Hradec 🌞 děkuju.
    U nás v rámci možností dobré, snažím se odpočívat co to dá. Přeju Ti krásný víkend, určitě někam vyrazíte. Tak hezky v pohodě a zdraví. Těším se zítra. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za příznivé zprávy a brzy poreferuji o sobotě a neděli, byla to skvělá výprava. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Hradec je moc hezké město. V srpnu jedeme do Třeboně, tak se tam zase určitě zajedeme podívat. Přeji pěkný víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak Třeboň a Hradec ode mne pozdravuj. Přeji příjemný pobyt. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko Jindřichův Hradec, to je má srdcovka od roku od roku 1985. Za mne je to úžasné město a okolí také. Vždy, když jsem někde tam byla, tak sama se šla projít v různých uličkách, kolem Vajgaru, kolem Nežárky, vidět Rondel a koukat na gobelínku atp. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko a nikdy se ti to nepřejí, že? Prostě J.Hradec se povedl. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Díky za sdílení krásných fotek))))těším se na pokračování.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v so+ne jsem byla na výletě a tak od út zas bude co dát na blog. Pěkný příští týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, krásné město, krásné fotografie ! Prostě všechno... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ti moc.Až se aklimatizuji doma, projdu blogy a těším se na novinky u vás blogerek. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Marťo, moc bych ti přála dovolenou podle tvých představ. Především, abys měla pěkné počasí a báječnou společnost. Držím ti palce. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jindřichův Hradec bych ráda navštívila, vůbec všechna města která měli páni z Růže ať už jakékoli barvy v erbu jako svá sídelní. Případně jejich hrady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy - tak to ti moc přeji, já mám taky ráda Třeboň a J.H. a další místa tam na jihu, jen už nemám tu sílu jako dřív brázdit to tam na kole.Ale ,,zatím je to ještě dobrý,, - snad mi to ještě pár měsíců vydrží.
      Pěkný den Jiřina z N.

      Vymazat