čtvrtek 15. června 2023

Záhon růží

Škoda, že byl vítr a cloumal růžemi, fotky mám díky tomu neostré, hnala se bouřka - ale naštěstí jen trochu sprchlo a jednou zahřmělo, tak jsme stihly dojít k tramvaji bez úhony.

Milé KOČKY: tvary, barvy, vůně - 


















Každá ta růže je tu pro vás, milé blogerky.




12 komentářů:

  1. Jiřinko, děkuji. Ty jsou všechny nádherné. Také lilie se tam objevila. Nádhera. Krásný den Ti přeji 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, čas růží je prima, ty neomrzí nikoho. Pěkný podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, děkuji, skutečně jsem si každou jednu moc užila. Jsou nádherné!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, člověk by si těžko vybral jen jednu, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, růžičky mám moc ráda moc krásné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    Romantický příspěvek pro “Šípkovou Růženku”🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tohle trhání růží fotoaparátem mě baví. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,úplně cítím jejich krásnou vůni.Mám ráda růže,vlastně všechny květiny.Mej moc pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, příroda nám toho nabízí tolik, je to úžasné. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Prorůže mám slabost. máš tam nafocené samé krásné květiny Jiřinko♥ Děkuji za kuk ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ty máš květinové jméno, aby se ti květiny nelíbily. Jiřina z N.

      Vymazat