čtvrtek 27. července 2023

Kostely, katedrály, irské kříže

Namátkou, kam naše nohy vstoupily:

milé KOČKY, znáte irské vzory na pletení?











prší, no...

















10 komentářů:

  1. Jiřinko to je nádhera a i v dešti jsi nafotila zajímavé a krásné záběry. Je to krásná architektura, dost odlišná od té naší, ale o tom cestování je. Nádherné jsou kříže vytesané z kamene a krásně zdobené. Katedrály také krásné a zajímavé i uvnitř. Doufám, že teď máte na Slovensku lepší počasí a že si pobyt užíváte. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v Irsku jsme se věnovali hodně starým objektům a na Slovensku jsme zas obdivovali jiné skvosty, o tom bude brzy moje nové povídání.Snad se bude líbit. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. http://es-ideas.blogspot.com/
    Irské vzory znám ))))inspirace jasná.
    Díky za krásné fotky.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi - a měli tam různě k prodeji krásné vlněné výrobky.Radost pohledět. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádherné,má to všechno úžasnou atmosféru.Pokud bych někam hodně chtěla
    bylo by to Irsko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ono se všude něco najde. A taky doma je fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,moc hezké a zajímavé Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to máš pravdu, ráda jsem to viděla. Jiřina N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,já asi nemůžu napsat nic jiného,než jen to,že ani nedutám a jen se kochám a kochám.Irsko je nádherná,úžasná země.Ano,máš právdu,všude je krásně a doma pochopitelně taky,ale to cestování má opravdu hodně do sebe.Člověk vidí jiná místa,potká spostu lidí,je to fajn.Já byla sama na Modravě a vlastně jsem sama nikdy nebyla,nemám problém dát se do řeči s jinými lidmi a je to fajn.Ty mi jistě rozumíš.Ráda jsem se s tebou takhle podívala do Irska,děkuji! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, potkala jsem na zájezdu opravdu pár milých lidí a jsem tomu ráda. S vnučkou jsem necestovala poprvé, ale na tak dlouho ano. Zvládly jsme to. Jiřina z N.

      Vymazat