středa 26. července 2023

Hrady

 Navštívili jsme krom jiného několik hradů a také zámků, ale některé jsme jen viděli zvenku a u některých to bylo tzv. na dvě fotky. Jinak bychom byli v Irsku asi do Velikonoc, neb tam je hradů spousta a jeden hezčí než druhý.

Milé KOČKY, takový malý náhled pro vás - 

























20 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za krásnou podívanou. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, rádo se stalo, i vy se v C. mějte moc hezky. Zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Přišlo by mi, že jsem se najednou ocitla v nějakém historickém filmu - ty hrady mají naprosto neopakovatelnou atmosféru.
    Jiřinko, děkuji za fotky a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jsou to svědci dávné a někdy ne příjemné historie. Ale někdo to musel postavit a to mne fascinuje. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Užasné stavby,přesunula jsem se díky tobě do úplně jiného století.
    Jiřinko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mám ráda hrady a zámky a podobné stavby, hradby a svatostánky.
      Hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Najednou jsem se ocitla v jiné době! Fotky prima, ale v reálu to musí být ještě lepší podívání.
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty staré hrady u moře měly něco do sebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, moc hezké.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, to jsou krásné historické stavby. Ke to asi zážitek vidět tato místa na vlastní oči a nakonec to vypadalo, že i sluníčko se smilovalo. Krásné cestování Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, vážili jsme si každého slunečního paprsku, ale i ty černočerné mraky v dáli se dobře fotily, jen ne ty provazy občasného deště.
      Velký dojem na všechny účastníky zájezdu udělaly staré a lišejníky porostlé stromy v lesích.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Pro milovníky hradů je krásný výběr, jeden neví na kterém by se mu lépe “strašilo”😁👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tam mají ke každému hradu nějakou legendu a zazděnou princeznu a skřítky.
      Jeden by tomu i věřil. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fukcarinka- Jiřinko, tajemné a přitom krásné.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, každý den nás něčím novým a tajemným i kouzelným překvapil. Vážně!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Hradby jako stvořené pro zjevení ducha Hamletova otce :-). Nějak se mi dnes nejde přihlásit, takže věz, že tohle napsal Čerf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, to děkají asi duchové, aby nám ztížili blogování a prověřili vytrvalost.
      Jednou v Bonifaciu jsme byli ( asi 8 lidí ) na tamním hřbitově a chtěli jsme všichni nafotit zvláštní náhrobky a nikomu se to nepovedlo, a považ, po odchodu do města nám všem foťáky normálně fungovaly! Digifoťák měl tehdy jen jeden z nás. Dodnes si to neumíme vysvětlit!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,ty hrady jsou krásné,mám pocit,že jsem se vrátila do jiného století.Vždy,když jsem na nějakém hradě,tak si představuji lidi,co ho stavěli a říkám si,jak byli šikovní,kolik dalo práce takový hrad postavit,jak dlouho jej museli stavět.Ty si jich sem dala víc a jeden je krásnější než druhý.Děkuji moc,velmi ráda jsem se podívala.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc ráda navštěvuji takové stavby a tam byly opravdu výrazně jiné, než třeba u nás. Už jsem si o středověku opravila názor!
      Jiřina z N.

      Vymazat