sobota 12. srpna 2023

Ještě něco málo

Zámek a jeho zahrada - to jsme si s Janou a několika dalšími lidmi z našeho zájezdu zvolili místo jiné akce, na kterou se nám kvůli počasí nechtělo a takhle to dopadlo, milé KOČKY:













co tu ještě nebylo? třeba čápi: tolik najednou na poli jsem jich nikdy nikde neviděla...mám nějaké na hnízdech:






o průvodci: byl to chlapík z Moravy, veselý, znalý,  skvěle nás vodil po památkách a vše promptně vyřídil, byli jsme spokojeni.

18 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásná zahrada. Ještě jsem tam nebyla. Plno Čápů jsem kdysi na poli viděla, ale když syn neměl pochopení. Nezastavovalo se. :) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taky jsem neměla právě foťák v ruce, když se jelo busem okolo toho pole plného čápů. Budem si to jen pamatovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, park vypadá moc hezky a čápy si vyfotila opravdu parádně! Pamatuji si, když jsme jezdili do Vrbova, pole směrem na Starou Lubovňu jich bylo plné...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, mám stejný pocit, ten čáp, který vypadá tak velký, seděl na rohu jedné zvonice a tak jsem ho ,,přitáhla,,. Za chvíli si vyrazí do Afriky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dobře jste zvolili. Park je moc hezký.
    Bezva fotky s čápy. Oni se už pomalu,ale začínají houfovat, mláďata dospěla a čas odletu do teplých krajin se jim blíží.
    Měj pěknou sobotu !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo už podvečer a nechtělo se nám na pěší tůru přes nějaké lesy a skalky, tak jsme se podívali do zámeckého parku.
      Jiřina z N:

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, já bych šla určitě taky na zámek a zahradu Hezké fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, což o to, ale bylo pod mrakem, každou chvíli mohlo pršet a co já, babka, v mokrém terénu?Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je moc krásný park. Čápi se už pomalu slétávají. Občas prý bývají vidět na loukách na Poustce, ale já se tam teď nedostanu, nemám zatím čas na delší ranní procházky. Krásnou sobotu Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, srpen letí a čápi poletí za chvíli pryč.
      Vtipkovali tam, že bílí čápi nosí bílé děti a černí čápi černé děti a tak Slováci ty černé čápy neradi vidí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,jen tě chci pozdravit,dloho jsem tu nebyla.Byla sem na dovolené,napřed sama na Šumavě,na Modravě,bylo to krásné a vůbec mi nevadilo,že jsem byla sama.Potom jsme byli se synem v Gdaňsku a to byla velká nádhera,hodně jsem si prošla,co jsme loni nestihli,takže velká spokojenost.Vrátili jsme se včera večer,takže budu projíždět tvůj blog zpětně,koukat,co jsi sem všechno přidala a kochat se.Takže přeju krásnou sobotu,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, tos mne potěšila, že se ti dovolená povedla a že jsi v pořádku zpátky. Gdaňsk se mi v obou případech, kdy jsem měla možnost ho navštívit, velice líbil a klidně bych tam zas jela.
      Na Šumavu nedám dopustit.A že jsem si ji užila v každé roční době. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Děkuji za přiblížení krásného místa. Slovensko vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, máš možnost to kdykoli napravit - mají toho hodně co nabídnout. Nebudeš litovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásná zahrada i zámek.A čápi se ti moc povedli.Já teď sleduji jednu čapí rodinku,tak potom udělám reportáž.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, ať se ti to, Jitko, povede. Čápi jsou sympaťáci. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádherné fotky, krásná zahrada ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, hlavně jsme si to vybraly, abychom nemusely lozit po kopcích v mokru. A díky za tvá milá slova. Jiřina z N.

      Vymazat