pátek 11. srpna 2023

Ve městě a Sivá Brada

Naznačila jsem, milé KOČKY, že jsme celou dobu zájezdu bydleli v hotelu ve Spišské Nové Vsi a tady je pár snímků z tohoto města: protože jsme se s Janou i dvakrát prošly - jednou pozdě odpoledne a jednou večer:

















Ale také jsme byli na konci jednoho výletu do okolí města na tzv. Sivé Bradě - je to na dohled od Spišské Kapituly - na kopečku kaple a kříž a v jejich nejbližším okolí několik výronů sírou zapáchající vody, usazeniny a prostě zajímavá přírodní záležitost.: jeho okolí je nazýváno Spišský Jeruzalém...










 

16 komentářů:

  1. Jiřinko, kousek od toho domu s tím krásných dřevěným výklenkem jsme chodili do kavárny...
    I u těch smrdutých pramenů jsme byli, i když jsem tam víc obdivovala hrad a spišskou krajinu...
    Děkuji za fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, pan průvodce mi říkal o jiných pramenech, někde poblíž Prešova, tam prý co 36 hodin výtrysk 22m vysoký. To by stálo za návštěvu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,je to hezké město,některé stavby jsou krásné.
    Sivá Brada je vůbec zajímavá pamatuji se na tu divnou vůni,no však to jsou
    smrduté prameny.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Program zájezdu byl, Jitko, docela napěchovaný zajímavostmi a jsem ráda, že jsme tam s Janou jely. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Zajímavé je město i okolí. Opět moc hezké fotografie z míst, která neznám. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, bylo toho hodně za těch pouhých 7 dní, ale stálo to za to. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Musím uznat, že to byl opravdu pěkný zájezd- nabitý zajímavostmi.
    Pěkné fotečky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji ti za pochvalu, no, dělala jsem, co jsem mohla, ne vše se povedlo, ale i tak mám hodně pěkné vzpomínky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Díky za další výlet s tebou. A v klidu jsem si mohla u toho vypít kafe)))))
    Moc pěkné to tam je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to si také uvařím kávu, a díky za návštěvu na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,je to hezké městečko a zajímavý výlet.GMoc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. To G tam nemá být Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko,hezký,bohatý zájezd! Pěkné fotky! Tato místa vůbec neznám,děkuju.Marťa.

    OdpovědětVymazat