sobota 19. srpna 2023

Rejvíz

Seberu odvahu a jdu se znemožnit:

lidičkám, kteří si mne, milé KOČKY, možná, pamatují z dřívějška, to asi přijde divné, ale dám sem naše  oblíbené místo v Jeseníkách a to: Rejvíz.

Kolem Jeseníku je takových krás, ale tajemné je to především tady:











28 komentářů:

  1. Děkuji za další připomenutí.I nám se tam moc líbilo.Navíc se nás chytil hned
    na začátku nějaký místní upovídaný člověk.Zdržovala jsem se raději vzadu,protože
    upovídané lidi nemám ráda,asi,že jsem sama málomluvná,povídal všechno možné.
    Potom se nám naštěstí někde ztratil.Chtěla jsem si tu krásu užít v klidu a ve dvou.
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když jsem tam vytáhla manžela prvně, udělala jsem chybu a nevzala žádné jídlo a pití sebou a vyrazili jsme na Zlatý Chlum, s tím, že si tam něco dáme, spousta km a bylo zavřeno, málem jsme se rozváděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc krásné fotky se ti povedly. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tam je tak hezky, že se fotky povedou každému. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné místo, moc ráda na výlet sem vzpomínám. Hezký den Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky mám moc ráda se toulat přírodou jak nám to o víkendu vyjde beru hole manžel pejska a vyrážíme.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak to je dobře, to si jistě vyčistíte hlavu. Naviděnou u mne na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, Mechové jezírko v Jeseníkách jsem poprvé viděla v létě, bylo mi 9. roků a byla to krása i šílená divočina. Provázel nás starý lesník a stálo to zato. I domy v Jeseníkách mi v té době připadaly, že tu zrovna přešla fronta. A dnes je to krásný kus země i s opravenými domy, krásně upravené dřevěné chodníčky z kulatiny k jezírku, staré opravující se kostelíky i více udržované staré hřbitůvky, hezky značené turistické trasy. Pořád je to kus země, kde se ale těžko žije. Přesto stojí zato se tam zajet podívat. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu mám asi Jeseníky raději než Krkonoše, ale už tam jezdíme málo. Jsme prostě staří, no. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, parádní fotky z ještě nezničené přírody. Určitě se taková místa ještě najdou, ale pomalu se ztrácejí, a to je velká škoda. Když se pak na tak krásných místech objevíme, připadáme si skoro jako v jiném světě. Měj se a užívej si sluníčkovou sobotu 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnešek byl pro mne zajímavý, brzy poznáš proč. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné místo. Z Jeseníků znám jen Praděd a Karlovu studánku. Jednou jsme šli podél Bílé Opavy. Krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kolem Bílé Opavy je to moc krásné. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. No jo, Rejvíz,tam je to moc krásné,měli jsme štěstí nikdo nikde,jen my dva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je ale štěstí, tak to se vám povedlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je taková nádhera. Úžasné fotky plné pohody. Sem se hned tak nepodívám, tak jsem ráda nakoukla prostřednictvím tvých fotek. Měj se krásně. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já, Dášenko, mám velkou radost, že máš takovou krásnou a zdravou vnučku, vždy jsem ti tvrdila, že je to boží pocit a je, viď? Nádhera.To ostatní je taky fajn, ale tohle nic nepřekoná, leda až budou mít mladí další děti. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc krásné místo i fotografie. Nedávno byl v TV dokument o těchto místech je tam nádherně. To by bylo něco pro mě. Je z Tvých fotek cítit tu krásu i vůni přírody. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, naši mladí šli s dětmi tehdy na Rejvíz a jen V. byla poštípaná od takových malých potvor, asi muchniček, jinak nikdo. Až na to je tam pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Tak to je velká paráda, Jiřinko! Místo snů...
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, hory bývají všude pěkné, když se povede počasí a máš na toulky dost času. Pamatuji si úžasné tůry třeba po Šumavě a moc ráda si je připomínám. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Rejvízské louky mám moc rád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, díky za vyznání, má to tam kouzlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,na Rejvízu jsem byla.Je tam opravdu krásně,nádherná příroda.Děkuji za připomenutí tohoto úžasného místa,vrátili se mi vzpomínky,když byli kluci malí.Překrásné fotky.Měj krásný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to jsem ráda, že ti příspěvek přišel vhod. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko zdravím. Rejvíz je i můj oblíbený, jedu tam pokaždé když jsem v lázních. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vlekla jsem tam i rodinu mé dcery, holčiny byly ještě malé, ale líbilo se jim tam.
      V lese cestou na Zlatý Chlum jsme ocenili spoustu malin. Taky jsem tam nafotila mraky krásných muchomůrek. Pa Jiřina z N.

      Vymazat