úterý 12. září 2023

To se mi povedlo

 Dnes se budu chlubit a doufám, že mě pánbu nepotrestá. Dva roky se nedívám na telku a pět let vím o Vetřelci. Dvě zprávy, které mě v září zákonitě musely potkat. Z první mám radost a z té druhé svým způsobem také, ale u té nikdy nevíte, co se z toho vyklube. Tak raději budeme dělat, že se nic neděje a poslouchat doktory. 

Milé KOČKY,

blogování je svým způsobem taková terapie, stejně jako cestování, tedy, beru to podle sebe. Těšení se na další den, těšení se na různé aktivity, není pak čas na chmurné a ještě chmurnější myšlenky.

Tento rok sice ještě neskončil, ale musím přiznat, že se mi zatím vcelku dost povedl. Jak s tím zájezdováním a také jinak. Snad to nezakřiknu a budu doufat, že to ještě vydrží. Plánů mám na kolik let dopředu.

S tím chlubením to raději nebudu přehánět... znáte to! A pro dnešek se budu těšit na vaše blogy a novinky na nich.


 Vám všem, bez výjimky, přeji krásný den.

28 komentářů:

  1. Mám radost s tebou, Jiřinko!
    Myslím na tebe! Pa, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nevěřila bys, jak to jednomu pomáhá, když už někdy přijde depka, tak si řeknu, herdek, přeci to nevzdám, tolik lidí mi věří.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, vím kolik míst jsi navštívila. Máš mnoho krásných vzpomínek a delší se s námi o krásné zážitky a ukazuješ díky fotografiím místa, kam se už většina z nás nepodívá. S Vetřelcem bojuješ statečně a já věřím, že vyhraješ. k tomu Ti držím pěsti, ať Tě provází štěstí a uzdravíš se co nejdříve. Tak ať máš klidný dnešní náročný den.🍀🌹🌺🌻🌤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky moc a včera to bylo zase náročné, ale když vidím, co lidí to má ještě těžší, tak si řeknu, musíš...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko to mě opravdu těší, že máš radost ! Pro mě je tento rok velice smutný, ale třeba bude líp... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je mi to moc líto, ani nevím, jak ti pomoci, snad jen budu ti držet palce a hlavně synovi. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,budu se radovat s tebou a ať je vše v pohodě.Tesim se na další cestování.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, už zítra tu bude zase o vandrování...tak se uvidíme. Jiřina N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,jsi velká bojovnice a inspirace pro nás všechny.Často čerpám z tvého blogu
    tipy na výlety,zrovna včera jsem hledala v Polsku.
    Přeji ti brzké uzdravení a splnění dalších cestovatelských plánů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, přeji i já tobě hodně spokojenosti a šťastných cest s dobrými návraty, zážitky a fotkami. Jiřina z N .

      Vymazat
  6. Pozitivní větičky jsi dnes napsala - dýchá to z každého Tvého písmenka. To je tak dobře!!
    Přeji Ti, aby bylo jen a jen dobře !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pro lidi, jako jsi ty, je radost sem vkládat fotky a popis výletů, myslím, že si spolu rozumíme, dobrá sešlost na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, myslím na tebe a přeji dny plné zdraví a cestovatelských zážitků.
    Podívej se na webové stránky veltruského zámku. Chystá se další kostýmová prohlídka.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za zprávičku a přeji ti krásné podzimní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, držím pěsti a přeji ještě hodně cestovatelských zážitků. které obohacují i mě. Přeji hodně moc zdraví a těším se na další fotky z tvých zajímavých cest. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evinko, děkuji ti moc a já tobě přeji, ať si užiješ ještě hodně dní na milované chatě, než přijede Martin - možná na bílém koni. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Někdy, lepší, žádné zprávy, dobré zprávy!!!
    Tak se hezky”

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to tvrdil jeden můj známý, že nové zprávy jsou k horšímu a tak je lepší nemít žádné.
      Opatruj se, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. P.S.
    Opečovávej”

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko,mám radost za Tebe🍀,vím dobře o čem píšeš. Přeji Ti jen ty nejlepší zprávy a navrch plno cestovatelských zážitků 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já to beru hákem, jeden neví dne ani hodiny. Tak to střídám - doktory a léčbu, - domácnost - poletování po venku...
      Snad to chvíli ještě vydrží a já zůstanu pohromadě, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Mně ty 4 pomeranče přijdou, jak 4 roční období. Tak ať je i ten podzim a zima slaďounká a podaří se další výlety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tu mísu mám po mamce a přesně se do ní vejdou a díky za přání, tobě taky hodně pěkných dní! Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,mám radost za Tebe a přeju Ti moc a moc cestovatelských zážitků a ještě víc výletů a splněných přání.Mně se letos až tak moc nedaří jak jsem si naplánovala,ale to bude dobré.Hlavní je zdraví,to naštěstí mám a to další je jedno,člověk nemůže mít všechno a to i přesto,že se snaží.Takže jsem celkem spokojená.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, přesně, bez zdravíčka je to vše na levačku. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, přeji ti, aby ti ten optimismus a elán vydržel co nejdéle. Jak jsem tě na blogu poznala, ty se nedáš, jsi bojovnice a víš, jak život užívat, neboť ty víš nejlíp, proč věci neodkládat, proč se drát o ty pomyslné opravě a držet je pevně v rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to si nejsem jista, že je vše tak, ale snaha se prý cení. Díky a já to zatím zkouším zvládat. Jiřina z N.

      Vymazat