pondělí 11. září 2023

Sem tam někdy

Když už nemám, co bych provedla, sem tam někdy si vyfotím nějaké nádobí nebo kytku z pangejtu a tentokrát jsem vyhrabala ze starých zásob fotek některé z nich, na pondělí docela dobré, ne?

Pravda, pivoňky jsem tehdy asi dostala, ty z příkopu nejsou a obložení v kuchyni už taky není přírodní dřevo, protože jsem se jednoho dne rozmáchla a natřela ho na bílo, z čehož byl můj manžel pěkně rozhozený, on totiž nemá rád změny. ( jinak by mě dávno vyměnil )

To je základní rozdíl mezi námi, já bych klidně natírala a měnila leccos v bytě co chvíli.

Milé KOČKY:














 









Pěkný celý týden, milé blogerky!







28 komentářů:

  1. Jiřinko,mám ráda kopr ve váze a vůbec,dobrý nápad luční kvítí potěší oko vždy 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vybrala jsem starší fotky, ale nevadí. Ahojky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Moc ráda jsem nakoukla k vám domů, Jiřinko! Kytky ve džbánu, to mám moc ráda.
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, budu muset udělat nějaké nové - jen co si něco vymyslím, než přijde podzim. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásná zátiší.Luční kvítí je hezké,ale já si raději koupím kytku v Lídlu a nebo mi
    přinese syn ze zahrady.Jako dítě jsem byla od lidí napomenuta,že trhám potravu
    pro včelky.Tak mě to zamrzelo,že jsem už nikdy kytky na louce netrhala.Vyjímka jsou pouze
    kopretiny pro maminku na hrob.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, něco na tom je, ale snažím se trhat jen ty plevely, kterých je tu hodně. I tak ti díky za názor. Pokud si kupuji kytku v obchodě, raději něco, co vydrží, třeba růže, ty malé, nevydrží nic.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Poslední dobou mám nejraději ve váze obyčejné “ polňačky”. Díky za sdílení fotek od vás))) Hezký začátek týdne přeji.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, obvykle vydrží ve váze nebo džbánu hodně dní. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je nádhera. Já jsem teď měla ve váze zlatobýl. Ty svoji lásku k hezkému porcelánu nezapřeš. Máš to krásně naaranžované i nafocené. Je to nádhera. Přeji Ti krásné výletní pondělí. J. 🌹🌹🌹🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ti a nejen za tento komentář. Pondělí se vyvedlo a brzy podám zprávu.
      Blahopřeji k výročí a pevně doufám, že takových ještě bude hodně!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko moc milé fotografie. Já si domú trhám takové věci nejraději a v autě si vozím kvůli tomu dvoje nůžky, jak furt někde stavím... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, kolikrát ta luční kvítka udělají parády, že? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky dát kopr do vázy by mě nenapadlo a přitom to vypadá moc hezky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já mám vůbec nápady! Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Mám taky ráda ve váze luční kvítka. Vybrala jsi pro nás moc hezké fotečky!
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je taková vata, než sem šoupnu další, čerstvé, cestovatelské počiny..hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Umíš hezky fotit, nejen historické památky, ale pěkná zátiší!
    Co se týče změn.. v tom je snad většina chlapů stejná😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Renátko, to ráda slyším a toho mého mohu rehabilitovat. Dnes jsem ho nechala samotného doma a jela s kamarádkou pryč a prospělo to nám oběma i kamarádce. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Hezké aranžma i fotky Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko radost pokoukat. Můj muž nemá rád květiny na parapetu, říká, že zelenina je všude. Kecá. Synovi často říká, že až nebudu doma, všechny kytky vyháže ven. A já říkám: "Tak se poser". Však bez našich radostí by to byl přece málem holobyt, ne? Zdraví Iwka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, to je tedy surovost, vyházet kytky, zato rezaté šroubky by měli všude, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jorinko tleskám. Moc krásná zátiší. To koprové je skvělý nápad. Já mám na chatě podobné ve váze česnek paličák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to je správná činnost, i v česneku je málo česneku, jak říká můj kamarád,
      takové zátiší s květinami nebo zeleninou je moc krásné...znáš ty obrazy?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, kopr ve džbánku, to je skvělý nápad 😂

    OdpovědětVymazat
  14. Jiřinko, "pangejtovky" máme ve váze taky často. Krásné jsou a dělají radost a navíc bývají odolné. Jako my 😉
    Dneska stáli pacienti v centrální laborce nejen ve vestibulu, ale i na chodníku až k lékárně........ještě že jsem byla nahoře na portovém. Tam nás bylo cca 15.
    Zítra držím palce. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, tak to ti nezávidím, bylo horko a tahle návštěva k tomu, to jednomu nepřidá, snad to zítra vydržím a budu si říkat, když jsi to absolvovala ty, tak já musím také.
      My jsme cestu zvládly na jedničku a brzy popíšu. Opatruj se, prosím. Jiřina z N.

      Vymazat