sobota 2. září 2023

V Míšni

 Letos na jaře: v Míšni - milé KOČKY

- barevné vrstvení


Vytaženo na světlo boží z archivu letošních jarních snímků pro výzvu Stáni - o mracích...

10 komentářů:

  1. Nádherná fotografie Jiřinko. Ty mraky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, dobrý večer, zcela záměrně jsem dala k tomuto tématu jen tu jednu fotku, i když mám i jiné a třeba i dramatičtější, ale předně nemám čas je hledat a pak, tahle je vhodná. Viď?
    Zapomněla jsem ten příspěvek zveřejnit a našla jsem ho odložený až večer, já hlupaňa.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásná fotka.Byli jsme teď pár dní ve Hlinsku navštívili jsme Betlém v Hlinsku a Veselý kopec moc se nám tam líbilo.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti málem závidím, tam člověk nasaje klid a pohodu.Moje vnučky jsem tam taky jednou vzala a na Veselém kopci odsledovaly zpracování lnu - až jsem se tomu divila, jak je to bavilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to jsou parádní mraky. Do té výzvy mají být z letošního léta,určitě hledej, najdeš . I tak jsou tyto úžasné,ten kontrast👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak to jsem netrefila, tento zájezd byl v dubnu, nu, pohledám nebo nafotím jiné mračouny. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tenhle výlet bych si ráda zopakovala. A to nebe je jak pruhované tričko!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jak jsem se do Míšně těšila, tak skutečnost mne nadchla ještě více.
      Hezké to tam jistě je i o adventu. Mávám: Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Pěkně nařasené mraky, jako baldachýn👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, líbilo se mi v Míšni a ty mraky k tomu přispěly. Jiřina z N.

      Vymazat