pátek 1. září 2023

Ubohý výsledek

 V pondělí pršelo a přesto jsem si do Prahy vzala sebou fotoaparát, řeknu vám, milé KOČKY, že jsem se pokusila o pár fotek, ale výsledek je, jak níže vidno, ubohý.

Zkusím to sem dát, těch pár deštivých snímků, pořízených pod šedivou oblohou a z jediné ulice:




















Zkusím to jindy a lépe...

24 komentářů:

  1. Pěkné fotky, Jiřinko!
    Ne vždycky jsou dny zalité sluncem...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já jsem byla tak ,,naladěná,, - že jsem zapomněla jít i do čokoládovny na konci Celetné! ale vonělo to...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, fotky jsou zajímavé a i když se v dešti špatně fotí, Tobě se povedly. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, je to součást zdejšího podnebí, voda je potřeba. Moc děkji za pochvaly tobě i ostatním, i když by ty fotky mohly být lepší. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Praha je hezká i v dešti.
    Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak díky.Ale máš pravdu, cizinců tam byla spousta.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, fotky se ti opravdu povedly.
    Měj hezké dny♥️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky a jsem ráda, že jsi zpátky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Náhodou mně se fotky moc líbí. Do Prahy jezdím málo, takže i fotky v dešti jsou pro mne zajímavé.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    I za takového počasí je Praha krásná! Myslím, že nemusíš podceňovat kvalitu fotek. Momentky se vydařily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuji ti, je fakt, že po dešti je vzduch hned lepší. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Vija
    Lilbí se mi tvé fotky za deště. Lépe se na ně kouká doma v suchu než když jsem každé ráno vyndavala deštník a musela jít v lijáku. Ale ono tento týden přála kapky dešťové nám všem. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, poslední léta vítám každé počasí.Že by to bylo věkem? Letos se mi počasí na zájezdech mnohdy nepovedlo a taky to šlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Líbí se mi Tvé deštivé fotky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko fotky skvělé. I ty deštivé mají svou atmosféru. Jen se za deště hůř fotí, když člověk schovává foťák před deštěm. Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, někdy si nedám pozor a mám kapky na objektivu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. V těchhle místech jsem se zrovna včera asi hodinku procházel místními uličkami a nenápadnými průchody :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Petře, kdybys tam byl v pondělí, mohla jsem mít na fotce zuřivého fotoreportéra. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,Praha je nádherná i za deště.Myslím,že se ti fotky povedly.Měj hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, chvíli jsem zvažovala, zda je sem vůbec dát....Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,skvělá procházka deštivou Prahou,za mě dnes večerníčkova. Fotky se 👍🍀

    OdpovědětVymazat