neděle 22. října 2023

Barvičky, možná poslední

 V pátek 20.10.2023 jsem si obešla náměstí, abych zachytila poslední kvetoucí rostlinky v našem městě - možná na něco později ještě natrefím, ale pokud přijde mráz, nebude co fotit.

Okolo náměstí je takový betonový žlab a v něm směska muškátů a různých drobných květů a některé z posledních sil kvetou a snaží se dělat městu službu.

Milé KOČKY a já jsem se zase snažila udělat službičku vám, abyste se nedělně naladily:
















17 komentářů:

  1. Je hezké,když vám to ve městě ještě takhle kvete.Já se raduji pořád z muškátů
    v lodžii a přemýšlím,kam přes zimu s nimi.
    Jiřinko,,hezkou neděli.U nás leje až mě to vzbudilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já dávám truhlíky na parapet okna nad schody,, ale mám jen 4. V noci tady taky pršelo a nyní to vypadá na hezký den.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezky jsi květy nafotila. Díky hezkému počasí, hodně rostlin rozkvetlo znovu, jakoby se nechtěly podzimu vzdát. Stejně to vidím i na loukách. Doufejme, že to není znamení dlouhé zimy. Přeji ti moc hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zatím je to dobré, nemusíme tolik topit, máme wawky a tak snad ,,ušetříme,,.I když oni jsou schopni nám započítat i poslední datum v měsíci. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krása! Ale řekla bych, že ještě nějakou dobu vydrží, mráz by být v dohledné době neměl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, nejtužší zimu jsem zažila v Jablonci, ale neřeknu ti, kdy to bylo, někdy krátce po r.68. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně to u vás ještě kvete. U nás úterní a středeční ranní mrazíček učnil své a hodně kytek vzalo za své. Včera jsem měla na zahradě co dělat.
    Pěknou neděli u vás, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tohle je u vás a pak na Opavsku, asi to tam ,,táhne,, ze severu od Polska?U nás ani ten sníh v zimě nebývá obvyklý.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Na takhle pozdní dobu je až neuvěřitelné, jak se příroda ještě snaží. Mně se to líbí, já jsem spokojená. U nás je nádherně slunečno, zdravím 😉🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je překvapení, jaké je koncem října počasí, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,hezky jsi nám to ještě nafotila.Po obědě jsme pracovali na zahradě a pak jsme šli na dlouhou procházku do lesa .Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, do lesa - to je dobrá voba. V noci sice pršelo, ale přes den u nás svítilo.
      Jiřina N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Na to že už je konec října, to ještě pěkně někde kvete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, u nás je to v plném květu - ne, to jsou poslední záchvěvy. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Helo, jeden by nevěřil, že jsou ty kytky ještě schopné se vybičovat, nejraději bych všechny ty muškáty vzala domů, škoda jich, až zmrznou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. V těch betonových nádobách ještě zahradníci pro nás nějaké ty barvičky mají. Jinak u nás už je to hodně dušičkové. Sobotní sluníčko se schovalo do mlh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, teď, na stará kolena, mi už škaredé počasí náladu tolik nekazí, ale za mlada jsem to nesnášela. Jiřina z N.

      Vymazat