pondělí 23. října 2023

Sobotní Praha

 Milé KOČKY, tentokrát se s vámi chci podělit o dojmy ze soboty - konkrétně té s datem 21.10.23.

S Janou jsme se domluvily, že si odpoledne vyjedeme do Prahy, počasí totiž slibovalo hezké, slunečné chvíle a říkaly jsme si, že uklízet doma můžeme, až bude pršet.

Každopádně jsme na tom vydělaly, neboť už na Ládví Jana povídá: nevíš, kdy jsme to byly na výstavě lastur? pro jistotu se podíváme a považte, byla tam!!! Nejen, že jsme se pokochaly těmi mušlemi, lasturami a barevnými domečky plžů nebo mlžů, či roztodivných mořských potvor, ale potkala jsem tam slovutnou blogerku Renátku = Lezarts! Pohlednou a milou osůbku s doprovodem - statným mladíkem - vnoučkem. Paní kněžna by o mně v tu chvíli taky jistě řekla - šťastná to žena.

Poté jsme si daly s Janou kávu a něco k tomu a odjely jsme do města - a zamířily jsme na - moje první návštěva! - Střelecký ostrov. Nápad to byl dobrý a měl ho kde kdo - bylo tam lidí jak na 1.máje. Vltavu brázdily lodičky, nikdy jsem jich tam víc pohromadě neviděla.Spousta turistů mluvila španělsky, asi měli ve Španělsku volno?

Pak mne Jana opustila a já jsem odjela nahoru k Letohrádku královny Anny. A tady se přiznám, že bych raději dělala  Janě doprovod, ale měla jsem v úmyslu počkat na setmění a vyfotit si Nerudovku potmě a to jsem nakonec udělala. Jenže fotek je hodně a tak je rozmělním na 4 dny - aby tématicky byly vždy pohromadě ty příbuzné. Dáme se do toho:

Výstava lastur na LÁDVÍ :














tyto se mi asi líbily nejvíc:





zítra vám povím, kam jsme zamířily pak...ale, že jsem lastury fotila v umělém světle a bez blesku vám mohu prozradit hned.

23 komentářů:

  1. To bylo milé setkání.Lastury jsou krásné,mám jich tady v pokoji plnou mísu.
    To byla radost nějakou krásnou najít u moře.Většinou je hledala vnoučata.
    Jiřinko,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky, je to zásluha Jany, že připomněla výstavu a že jsme tam šly, pak už to bylo jen a jen pěkné pokoukání a nakonec milé setkání.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lastury, mušle, ulity a hvězdice miluji od dětství! V koupelnách mám malé i větší, pořád mi dělají radost. A takové setkání, to tedy opravdu potěší! S Renatkou si to slibujeme roky...
    Těším se na pokračování a přeji příjemný den,. Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, kdyby vše šlo tak samo a elegantně, jako tahle sobota! I když, pro Janu to tak příjemné nebylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásná podívaná. Hezký den Jirinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, zdravím a těším se na setkání s tebou - třeba to jednou taky vyjde. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné jsou. Taky mám nějaké od moře, ale takové spíš malé.
    Tak to jsi měla příjemné setkání.
    Měj pohodový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mávám ti a přeji krásné, barevné, podzimní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Setkání se díky vytrvalosti Jiřinky uskutečnilo a udělalo mi radost!
    Doufám, že se nám brzo vydaří setkání v klidu nad kávou!
    Díky za reportáž, ale červenám se nad tou chválou ☺️.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko a krom jiného ti děkuji za dárek, který jsem od tebe dostala. Moc mě naše letmé setkání potěšilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Prahu nenávidím od 18 narozenin utíkám co nejdále z Prahy, ale pěkné fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a to jsem překvapená, co se ti mohlo stát? nechceš mi napsat? zakova48@seznam.cz
      Třeba se ti vrátí pocit, že město Praha za to nemůže? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to jsou krásné fotografie lastur. K tomu super setkání s Renatkou. Takové vždy potěší. Těším se na pokračování. Přeji ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, doufám, že i další články a fotky ti udělají představu o tom, jak to bylo v sobotu v Praze.
      Měj se pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko, moc hezká výstava.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tobě i ostatním blogerkám, které sem chodí, přeji krásný večer a mnohé pěkné procházky spadaným listím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. No to je ale nádhera. Mušle to je moje)))) Díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byly tam k vidění i pozoruhodné kousky!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko moc zdravím výstava nádherná ,mušle jsou super děkuji za podívanou hezký nový týden přeji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, taky tam byly ukázky, jak se z perleti dělaly knoflíky, ale to už jsem kdysi viděla v Mor.Budějovicích. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Moc milé blogové setkání. To jsem nevěděl, že blogeři se scházejí zásadně u lastur :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, kde jinde bys takové perly, jako jsme my s Renátkou, čekal? hihi.
      Třeba se potkáme i s tebou?Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,krásná výstava.Já jsem letos v Praze byla několikrát,vždycky koukám po lidech,jestli Tě náhodou nezahlédnu,ale bohužel neměla jsem to štestí.Nicméně,jak píše Petr,milé blogové setkání.Hezké fotky jsi sem dala a já se ráda podívala.Marťa.

    OdpovědětVymazat