pondělí 16. října 2023

Náhradní program

 Milé KOČKY, byla jsem objednaná na Karlák, na nějaké ošetření, ovšem tam mi bylo řečeno, ať přijdu za hodinu, že pracovnice tam není - jiný by se rozčílil a vrčel, já tentokrát ne - vzala jsem to na vědomí, hopsla jsem na tramvaj a davaj na Malou Stranu - do Malé Fürstemberské zahrady - a vyplatilo se.

Sice jsem se o něco zpozdila, ale...

Rázem mám něco pro Jaruščinu výzvu.        A jak to dopadlo? následovně:


























































dva Japonci - na konci:


















Ale, že jsem si za svých 110,- Kč užila...ať žije pátek, třináctého.

Apropos, růže ještě voněly, Japonci blahem vrněli, mnozí do schodů funěli,  mne večer nohy brněly.

23 komentářů:

  1. Nádherně využitý čas. Praha je prostě fotogenická. Moc krásné fotky, Jirinko. Podzim se barví i u nás, fotky mám už v počítači, ale nemohou na net. Už druhý den nám nejde internet a přes data to z počítače ven nedám. Bouřka nám něco způsobila s internetem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, těším se na tvé příspěvky, až ti bude technika fungovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, podzimně vybarvená zahrada je úchvatná, i když ona je hezká i v zimě...Naprosto perfektně prožitá hodina, fakt krása! Musím se mrknout, kdy se zahrady zavírají, mám chuť se tam ještě letos mrknout...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nakonec z toho byly téměř dvě hodiny, ale bylo to v pořádku, ta zdravotnice taky přišla později, než za hodinu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,tak to se ti povedla překrásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to jsem ráda, že se ti líbí a já jsem taky ráda, že mne to napadlo a neproseděla jsem to někde jen tak. Jak říká manžel: jsi muž činu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nikdy by mě nenapadlo fotit podzim ve městě,jenže jsem jenom v Turnově.
    Jiřinko,ta barevná zákoutí jsou úchvatná.Praha je prostě nádherně fotogenická vždy..
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to máš jedno, záleží na tom, kde co roste a kde na podzim bývá barevno a toho já si všímám. Pac a určitě si něco najdeš. Loni jsme šli na Valdštejn a nafotila jsem krásný barevný les.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tý jó - to jsou tedy krásné fotky, užila jsem si je. Ta naše matičky Praha je tak fotogenická a já tam tak málo jezdím.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, však jsem to nafotila i pro tebe. Dnes jsem šla k zubaři na trhání - viděla jsem krásné růže, ale neměla jsem fotoaparát. Budu tam muset ještě zaběhnout.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc krásné fotografie Jiřinko. Ta zahrada je opravdu nádherná a je tam na co koukat.. Nádherné záběry tam máš. četla jsem že tento příspěvek už je součástí mé výzvy a tak přidávám odkaz na můj druhý blog: https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dnes a zítra, s dovolením, se tvé výzvy zúčastním. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotky a v takovém počasí je vlastně hodinka času pro sebe víc než příjemná. :)
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucko, tak to tě u mne vítám a časem se podívám na tvůj blog. Dnes jsem po trhání stoličky mírně řečeno k nepoužití.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, čekání jsi perfektně využila, zahrada je nádherně vybarvená podzimními barvičkami a fotky jsou super. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem si totiž vzpomněla, že jsem před lety v té zahradě byla a bylo to tam podobně barevné, tak jsem zkusila štěstí a vyšlo to, taky díky tramvaji č.22 to nebylo tak těžké.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Super "náhradní" program. Díky za nádherné pražské foto)))
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zdravím tě, zítra bude druhé kolo. pa Jiřina N.

      Vymazat
  10. Beautiful collection of photographs of this beautiful and calmed city. All is Green and joyfull.

    OdpovědětVymazat
  11. JIřinko zdravím no nádherné fotečky a krásna procházka Prahou moc se mi to líbí barvy podzimu nádheráááááááááááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty, díky, snad i ty další budou ke koukání. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Na Malé Straně se krásně fotí a tohle se povedlo. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ty výhledy ze zahrad pod Pražským hradem jsou opravdu moc pěkné, to se neokouká. V jakékoli roční době!
      Jiřina z N.

      Vymazat