čtvrtek 9. listopadu 2023

Různé

 Do tohoto příspěvku dám od každého trochu, aneb - co se mi líbí a nešlo zařadit jinam???

milé KOČKY, vy mi jistě odpustíte, že to bude směsice nesourodých fotek?










čokoládové kaštany - nekřesťansky zdražené:



kvetly a voněly růže:



lékárna ve skanzenu:






Výstavu jablek a jiných plodin ve skanzenu, výstavu hub v jednom z městeček a další akce zájezdu ani nemohu komentovat, bylo toho moc. 

Ráda jsem se s vámi, milé blogerky, podělila o své dojmy: vaše  


přidám:





22 komentářů:

  1. Jiřinko, tedy to autíčko, ty kaštany... Moc hezké detaily!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, minule jsem ty kaštany - kus za 3.80 koupila dceři 4 ks různé druhy a nyní nic - byly po 5 eurech za kus a to jsem odmítla. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, prostě nádhera kam všude se s tebou podívám o některých místech jsem neměla ani ponětí.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to jsem ráda, že tě ještě nenudím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. I na tuto směsici fotek se krásné dívá. Každá fotečka je o něčem.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. L.ezarts
    Hezký pel-měl z míst, které stojí za výlet. V podstatě to není tak daleko od nás!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já si říkám, že mi stačí Evropa a Česko a jsem spokojená, když mám čas a peníze občas někam vyšlápnout a nebo dojet. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je hezký výběr fotografií. Nevím, kterou bych označila za něj...líbí sei ty dotlky, autíčko s květinami.. ulička...prostě všechny. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, díky, ono je těžké z toho množství něco vybrat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Každá fotka je jinak zajímavá a líbí se mi všechny.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, však to znáš, jdeš a fotíš a pro tebe to má význam a když z toho volíš pro druhé lidi, tak je problém, co jim ukázat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný fotomišmaš Jiřinko)))) Líbí se mi všechny tvé záběry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak tos mi udělala radost. Snad udělám také já tobě dalšími fotkami.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to byl hezký mišmaš :-) Od všeho trochu. Dostala jsem chuť na jablka :-) Krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to bylo ve skanzenu, asi nějaké místní druhy. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, zajímavá místa a krásné detaily si zachytila. Měj se pohodově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přiznám se, že cvakám a snažím se zachytit ty typické momenty pro daný kraj a místo. Taky se snažím hodně si zapamatovat. Někdy se mi to i daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky a výlet Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, děkuji ti, bylo to moc hezké a to jsem věděla do čeho jdu, jela jsem tam po letech potřetí. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Maruško, jdu a sekám fotky jako Baťa cvičky a musím dávat pozor, abych se nerozplácla ...Jiřina z N.

      Vymazat