pátek 22. prosince 2023

Adventní ve Štýru

 V tomto rakouském městě Steyr jsme byly v rámci adventního zájezdu už dvakrát, jednou jen s Janou a podruhé ještě se švagrovou a její kamarádkou:ani bych ty starší fotky nehledala a sem je nedávala, ale vzpomněla jsem si na zajímavost, která nás tady nadchla a to byl prám na soutoku řek Enns a Steyr a na něm svítící Betlém. 

Milé KOČKY: netuším, zda jsem byla tak prochladlá nebo svařákem ovíněná, že ty fotky jsou tak rozmazané:








A když už sem dávám archivní adventní snímky, zalovila jsem i v těch, které jsem pořídila v Pasově kdysi, abyste měli srovnání - kolik vody bylo nyní a kolik tehdy na téměř stejném místě v řece Inn.









a u Dunaje:




Sami vidíte, že počasí jsme měli tehdy přímo otřesné!  Milí návštěvníci mého blogu, odpusťte mi tu nekvalitu.


20 komentářů:

  1. Krásné fotografie i přes nepřízeň počasí.
    Jiřinko,krásné a pohodové vánoční svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, fotit v takovém šedivém příkrovu mě nebaví, ale když tam nejezdím často, nemůžu čekat na pěkné počasí.
      Hezké sváteční dny...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ty vory... To je nádhera!
    Moc děkuji za mail, opatruj se a šetři se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Vánoce mohou přijít, mám stromeček a cukroví a nic víc nepotřebuji.Manžel ze všeho cukroví nejraději pečený bůček a toho má dnes plný pekáč.
      Já jsem nachystaná. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, moc ráda jsem se podívala . Posílám moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, scházet se budeme na blogu jistě i po svátcích, jen malinko lenivější a o jednu dírku na sukni vedle? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Jiřinko děkuji🤶🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, včera jsem strojila stromek a říkala jsem si, zda ti vnouček s věšením ozdob pomáhá? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Díky za střípky adventní atmosféry. Ještě napíšu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, kdyby to bylo možné, šla bych s tebou 25.12. na procházku s foťákama někam do zasněženého lesa se vyvětrat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásné fotky,ne vždycky se počasí vyvede.Ale to nevadí,na atmosféře to neubere.My jsme dneska ozdobili vánoční stromeček,musím říct,je krásný.Jiřinko,celý rok jsem velice ráda návštěvovala tvůj krásný blog.A těším se,že po svátcích se u tebe sejdeme znovu.Přeju Ti krásné prožití vánočních svátků a do Nového roku všechno nejlepší,hlavně moc,moc zdravíčka,štěstíčka.Samozřejmě přeju to samé tvému manželovi.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ty jsi jedna z těch, kdo mne dovede hravě povzbudit. Děkuji ti.
      Krom 25.12.,26.12.23 a 1.1.24 bych tu měla být, ty tři svátky se budu věnovat výhradně rodině.
      Tobě přeji zdraví, šťastnou ruku při vybírání cest a dovolených a spustu dobře zaplacené práce, velkou fůrou štěstí.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko přeju Ti poklidné svátky vánoční, hlavně zdraví a pohodu. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to je vzájemné, neumím si představit, že bych ti nepopřála zdraví, rovněž tvému synovi držím palce, aby se vše spravilo, zahojilo. Přeji ti i štěstí, inspiraci a ať tě provází nadále ta obrovská úspěšnost na blogu. Jsi prostě jedinečná! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Vory vypadají moc zajímavě. Přeji poklidné Vánoce❤️
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ač jsme byly s Janou na mnoha adventních zájezdech, tohle jsme asi jinde neviděly.
      Přeji hezké svátky s vnučkou.
      Jiřina z N .

      Vymazat
  9. Jiřinko i za špatného počasí lze pořídit zajímavé záběry s trochu jinou atmosférou a Tobě se to povedlo skvěle. Zaujaly mě ty plující osvícené vory. Parádní.. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, proto jsem ty staré fotky vylovila, že ten Betlém na vorech byl tak zvláštní. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Květuško, ty to tam máš kousek, ale stálo by za to zajet si tam koncem dubna, když kvetou stromy. Jiřina z N.

      Vymazat