středa 6. prosince 2023

Konec dobrý

 Říká se - konec dobrý, všechno dobré, proto jsme vzaly s Janou sobotu na milost, ač byla téměř celý den pošmourná a sněžilo a naštěstí se nám sobotní večer odměnil pobytem v krásně vyzdobeném městečku, ovšem nepředbíhejme, z Innsbrucku jsme odpoledne odjeli do městečka Hall in Tyrol a zde jsme s panem průvodcem navštívili krom dvou kostelů i náměstí a adventní trhy, prošli jsme se kolem hradu...

pojďte mne na té trase doprovodit, milé KOČKY:


















Kolem 16,30 jsme odjížděli, abychom se po návratu na ubytování ještě pěšky vydali do městečka Rattenbergu, kde se to všem moc líbilo. Aby ne. Sice v zasněženém terénu byly ty necelé dva kilometry  dost náročné, měli jsme nachozeno ten den už dost, ale ta zvědavost! - a jak se nám pak po návratu a večeři spalo!










Živá hudba a zpěv vánočních písní nás tady hezky naladily.... (městečko mi připomnělo takové malé Slavonice ).

20 komentářů:

  1. Jiřinko,pěkný výlet. Po takové procházce jste určitě zapadly do kanafasu a spaly a spaly.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, moc pěkné. Užily jste si zájezd parádně. A nyní mám dilema. Užili nebo užily? Vím. Že jste byly dvě ženy, ale ve věty to není patrné. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já používám: pokud myslím my všichni v zájezdu tak i - pokud myslím jen my dvě s Janou y.
      Nakonec jsme byly rády, že jsme na večerní výpravu šly, i když jsme původně váhaly. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Promiňte, prosím, nejsem češtinář, ale shoda podmětu s přísudkem a psani Y/ I vyplývá z věty i kontextu jednoznačně. Tedy aspoň pro mne. Musím se Jiřinky zastat. Eva

      Vymazat
  3. Večerní,zasněžené městečko za návštěvu stálo.Je dobře,že jste se tam s Janou vypravily.
    Má krásnou adventní atmosféru.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, měli to tam jiné, takové duchovnější, stánky jen mimo náměstíčko...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, co napsat - jedno velké ACH! Moc ti to přeji, je to nádhera!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky, taky tě moc zdravím, jen jsem litovala, že když v neděli nastalo krásné počasí, museli jsme podvečer domů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, krásný výlet večerní fotky jsou kouzelné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, potmě moc fotit neumím, ale snaha byla. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko milá , děkuji, že jsi mne vzala s sebou. Krásné to bylo. Teď hezky prožijte s rodinou i s Janou adventní čas očekávání a příprav. Ať přinese jen dobré zprávy a radost. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, sice to na blogu vypadá, že si jen užívám, ale ty víš, jak to je, dnes Praha Karlák CT a v pátek nás čeká opět jedna cesta, v neděli jdeme s vnučkou na koncert, zato v po a út to bude klasika - ale už jsem zvyklá.
      Moc tě zdravím a přeji co nejlepší stav. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jelikož na žádný zahraniční adventní výlet nepojedu, užívám si Tvoje fotky jak to jde.
    Díky za ně a měj klidné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si u tebe na blogu taktéž užívám!
      Jiřinaz N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Jiřinko, začala jsi Advent opravdu pohádkově!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, letos mi na všechny cesty počasí dělá naschvály, potvora. Tak už jen dvakrát a bude konec roku. Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,moc krásné fotky.Já jsem byla v té předvánoční Vidni.A taky nádhera,barvy,světýlka.Super.Takže si tvoje adventní zážitky užívám taky.Teď nikam na pc moc nechodím,proto Tě moooc zdravím.Opatruj se,KOČKO a užívej! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tu Vídeň ti moc přeju. Já jsem tam byla vícekrát, ale na adventní pobyt zatím ne.
      My jsme s Janou původně uvažovaly o Adventu v Budapešti, ale na to dojde asi jindy. Tam jsme byly zjara, tak to nespěchá.
      Posílám pozdravy Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko s tím sněhem a všemi světýlky to má krásnou atmosféru ! Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat