čtvrtek 7. prosince 2023

Jiný program

 Na neděli jsme měli v programu návštěvu Křišťálového světa Swarovského ( víte, že pocházel z Čech? ) v obci Watens. My s Janou a pár dalšími lidičkami jsme do světa krystalů nešly a zamířily jsme do městečka. Trochu jsme ho pochodily, trochu pofotily a pak - jak asi tušíte, milé KOČKY, jsme se usalašily v krásné kavárně u něčeho moc dobrého.












Swarovski v čepici:










a pak se jelo k perle našeho zájezdu: moment, to bude na blogu až zítra!

24 komentářů:

  1. Jiřinko, je to nádhera.pofobne záběry jsem viděla jen v televizi a Ty sis je mohla vychutnávat osobně a to Ti moc přeji. Je to nádhera ke kochání. Díky za úžasnou podívanou a přeji Ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem dva dny měla zlost, že nejsou vidět hory pod příkrovem mraků, tak si umíš představit, jak jsem byla nadšená, když se ukázaly.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, přeji dobré ráno. Máš vždy exklusivní fotky, ale dneska- to je tedy něco👍
    Krása neuvěřitelná,kterou jsi dokázala zachytit a vzala jsi nás s sebou. Děkuji moc a přeji pěkný čtvrtek i všechny další dny. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky, moc jsme si sluníčko a sníh pod horami užily, i když to bylo jen několik hodin.
      V té kavárně jsme si říkaly, že profese kavárenský povaleč by nebyla špatná volba.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc krásné fotky, ostatně jako vždy. Díky. Měj pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, ty máš Říp a oni bílé hory, krapet vyšší. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Nádherně záběry. Přeji ti Jiřinko krásný den. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já tobě držím palce, aby ses brzy uzdravila, na mne to skočilo včera a je to mazec. Zatím kašlu a rýma mě sužuje. Covid to asi není. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, dechberoucí nádhera!
    A to perla teprve přijde?! To je tedy vydařený zájezd...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já zájezdy pečlivě vybírám, abychom navštívily nějaká zajímavá místa a v tom mi pomáhá co znám z dějepisu, zeměpisu a z knížek.Zítra uvidíš třešničku na dortu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To jsou tedy fakt nádherné fotky. Dobře jste udělaly, že jste zvolily procházku městem.
    Klidný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, prý ta exkurze do světa krystalů je krásná, ale my jsme se rozhodly takto. Ty vysoké vrcholy Alp s námi laškovaly a schovávaly se pod mraky a občas na nás jukly, ale z druhé strany se jedna hora ukázala déle a tak ji mám ve foťáku. Šla jsem po nich jako jestřáb po myši.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Myslím, že jste o nic nepřišly, když jste nešly do muzea. Příroda byla určitě krásná a plná třpytivých, ale sněhových krystalů! Moc se mi líbí Tvoje cestování za “Ježíškem” zimním královstvím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ještě, že v neděli bylo tak hezky, spravily jsme si s Janou chuť. Tyrolsko je krásné, ale když se povede počasí ( a to všude ) je to nádhera. Hnedle jsem si vzpomněla, jak jsem nedávno znova četla Ošklivou vévodkyni.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je skutečně nádhera.Taky bych šla asi spíš na procházku a kochala se.Děkuju,že jsem se mohla podívat,moc krásně jsi všechno nafotila.Měj se moc pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc ti děkuji, zítra bude poslední, ale zajímavé zastavení na tomto zájezdu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, dobře jste udělaly. Že jste šly na prohlídku města. Šperky si můžeš prohlédnout i v nabídce výrobce, ale tu zimní atmosféru a specifickou architekturu i pohled na hory nasát v tento čas je mnohem lepší. A pak zalézt do tepla ve voňavé kavárně je prostě slast. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ono někdy je těžké rozhodnout, co vlastně podniknout, ale nelituji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak to já bych zase šla. Ve Vídni jsem slintala před výlohou Swarovski obchodu.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já jsem právě pár obchodů viděla, bála jsem se, že ty dvě hodiny prohlídky mě budou bolet záda, tak jsme si udělaly soukromý program.
      Nemluvě o tom, že jsem ušetřila, neb bych jistě vnučkám něco koupit chtěla.
      Znáš to... Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, vymyslely jste to skvěle. Nasát předvánoční atmosféru a potom nasát něco dobrého v kavárně. Měj se hezky, pá 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesně, dávala jsem si dětský punč a neměl chybu a alkohol mi nechyběl. Hezký adventní čas ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. To jsou moc krásné fotografie.Pravá zima s modrem nahoře.
    Těším se,co máš pro nás připraveno na zítřek
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky, ten ,,zítřek,, proběhl dnes a nyní jsem se vrátila a zkusím něco připravit na sobotu. Jiřina z N.

      Vymazat