středa 27. prosince 2023

U Labe

Milé KOČKY:  Vzácnost - sníh v Neratovicích a také - pokud k tomu dojde, vezmu foťák a dojdu k Labi. 

Mám mnohem raději procházky kolem řeky, když je už zeleno a kvetou v lužních lesích dýmnivky a ostatní jarní kvítka. 





 vlak od Turnova do Prahy:


Hezké dny vám všem, milé blogerky, přeji. 

Projít se a nechat trochu vytrávit, po vánočním hodokvasu - co vy na to?

20 komentářů:

  1. Jiřinko, bez procházek by to nešlo, i když jsem se v kuchyni natančila celkem dost :o)
    Ale bylo to moc hezké...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helo, tohle jsou fotky trochu starší, nikoli z Vánoc, ale někdy to tu tak máme.
      Já jsem během svátků nikam nešla, po Štědrém dni jsem se tulila ke knížce od Ježíška a taky jsem opečovávala manžela, který mi nastydl a kašle a má rýmu.
      Dnes mě počasí lákalo ven, ale ještě jsem to odložila. Už mám malý absťák! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,u nás po sněhu ani památky a to v pátek padal.Na procházky se snažím chodit každý den a teď, když si člověk dopřává je to i příjemné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, u nás je plné koryto Labe - ale prý už to opadává?
      Chystám se po těch dnech doma někam ven., Jiřina z N.

      Vymazat
  3. U nás sníh napadl a to docela hodně, ale druhý den nezbylo nic. Na procházku půjdu možná až dnes. Máte u vás labutě a to se mi líbí. U nás je jen pár kačenek. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já nejraději vídám na Labi ty barevné kačery. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jo,jo - dnes je u nás modrá obloha a svítí slunce. To by bylo, abych toho nevyužila. Udělám si pořádnou procházku. Už to potřebuji víc než dost.
    Sníh, který těsně před Vánocemi napadl, díky následujícími dešti zmizel, takže nebude to zimní krajina, kterou budu dnes kráčet. Ale je to tak, jak to je. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na pořádnou zimní krajinu se těším, ale musím z Nerátek někam ven. Ještě se dočkáme zimy.
      Zatím jsme s mužem rádi, že teploty nejsou pod nulou, nemusíme tolik topit a plynoměr nelítá jako vrtule.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zajímavé kačenky vám tam plavou! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, lidi chodí s vnoučaty k Labi s plnými taškami a kachny to dobře vědí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Uplavat do klidu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, taky bych měla vyrazit na tůně a zjistit, jak to tam chodí, už jsem tam nebyla delší čas. JIřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, dneska je u nás krásně modrá obloha a hned je lepší nálada. Na jaro se také těším a vzhledem k tomu, že čas neuvěřitelně letí, bude tady za chvíli. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je fakt, stačí překonat leden a už to bude lepší. Ta tma během listopadu a prosince mě nebaví.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotografie Jiřinko. Koukám, že tam máte labutě a kačeny, ale i husice nilské... Já se teď bohužel nikam nedostanu i když mě to láká. Přeji Ti super dny. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zkouší na mně novou léčbu a tak jsem pořád unavená, ale jak se počasí polepší, zkusím nějakou výpravu do okolí. Třeba mě to nabudí k činnosti.
      Ty se taky musíš uzdravit a pak nám to půjde samo. Pa a neboj, srnky na tebe u Racka počkají. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,máte u Labe živo,tolik labutí.Sestra mi dnes poslala fotografie z procházky u Labe a je pěkně rozlité.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Jitko, řeky jsou plné a někde to mají lidé špatné, snad na jihu Čech jsou místa kriticky ohrožená, mít v zimě vytopený barák vodou - to nechceš.
      Pak přijde mráz a neštěstí je hotové.
      Pěkné dny do konce roku. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Můj foťák byl také v pohotovosti. Sníh, déšť, vítr, mraky i sluníčko.....a procházky byly taky.
    Hezký zbytek roku. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hlavně, ať jsme zdraví a máme sílu poprat se s nástrahami, musím se po dvou dnech nečinnosti podívat na blogy, opatruj se a odpočívej, po Novém roce bude zase šrumec. Jiřina z N.

      Vymazat