sobota 16. prosince 2023

V Sušici

 Milé KOČKY, připravila jsem pro vás na další dva dny ze starých zásob fotek ze zimních  dovolených  nějaké příspěvky, a v pondělí už asi budu mít novinky - odhaduji, že to stihnu připravit.Příští týden mám nějaká setkání ve zdravotnických zařízeních po Praze a tak nebude tolik času na zábavu, proto si ji užijeme právě nyní, sobota a neděle jsou na to vhodné, že? Dejte si horký čaj, pár kousků lineckého a nahlédněte do mně milého města: Sušice, brány na Šumavu...





zítra jukneme výš, dopřejeme si sníh...


 

19 komentářů:

  1. Sušicí jsem vždy jen projížděla. Díky za příspěvek.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, velká chyba a napravit to je tak snadné, zastavit se tam a projít si ji. Případně vylézt na Svatobor a podívat se pěkně shora. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krása, Jiřinko! Moc se mi líbí ta fotka s kaplí, ta je nádherná!
    Užij si výlet. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v létě posedět až do tmy u kostelíčka a dívat se na rozsvícenou Sušku - to mám ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, Sušice je kousek od nás v létě jsme ji navštívili, když jsme jeli z Kašperských hor a podruhý jsme byli na Modravě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, Sušice i okolí je moc fajn. Prababička bydlela v Hrádku u Sušice...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zas jsem se nepodepsala .Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně se na fotky zasněženého města kouká. A mně je tak líto, že ta sněhová pokrývka zase zmizela. No nic, budeme se muset kochat díváním se na takové fotky, jako jsi sem dnes dala.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Hezké pohlednice na koukání z tepla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, zítra přituhne, tedy u mne na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc hezké fotografie. V Sušici jsem nebyla a tak se ráda podívám na Tvé fotografie. Hezkou sobotu Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  8. Čaj jsem si dala, cukroví taky :). Ať ti dobře dopadnou pochůzky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to mě těší, že ses ukázala, přeji ti krásné dny prosincové. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Šumava mi dlouho byla krajem neznámým, až na dva zájezdy. Pak jsem poznala přítele, který je rodilý Šumavák a tak jsme tam pravidelně, ale vždy v létě. Byli jsme na různých místech, ale v Sušici ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem tu obrovskou výhodu, že jsem Šumavu poznala dost zblízka, prochodila jsem ji a pojezdila na kole...při opakovaných návštěvách...Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,Sušicí jsem akorát projížděla,když jsme se před třemi lety vraceli z dovolené na Kvildě.Ale jako malá jsem tam byla na dovolené s mamkou,babičkou a sestrou.Už tenkrát, co si pamatuju se mi tam líbilo.Navštívily jsme hodně míst,pamatuju muzeum zápalek,Solo Sušice,Boubínský prales a spousty dalších míst.Tvoje fotky mi to všechno připomněly.Jiřinko,přeji hezkou adventní neděli a ať ti všechno příští týden dobře dopadne! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuji ti. Na Šumavě je, pravda, hodně míst, kam se vyplatí vracet. Třeba z Modravy na Březník jsem šla tolikrát a kolem Borové Lady, tam je krásně celoročně. Jiřina z N.

      Vymazat