sobota 2. prosince 2023

Ze stejného zájezdu

Ale nafoceno převážně v Colmaru, milé KOČKY, já vím, ty vesničky nebo městečka na vinné stezce jsou tak roztomilé, ale zájezd netrvá věčně a musíme se přesunout dále. Tak jsem pro vás tentokrát vybrala fotky, které se líbí mně i mým návštěvám - snad přjdou vhod i vám:
























20 komentářů:

  1. Jiřinko, co k tomu napsat - snad se tam jednou podívám...
    Měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to ti přeji a nádavkem k tomu to nejkrásnější počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná architektura. Skvostné fotky, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tam by ses s tvým fotoaparátem vyřádila. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,moc hezké.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Hani, v Alsasku a okolí je pěkného hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je taková nádhera! Miluji tyhle malé vesničky a moc ráda poznávám nová místa s takovou krásnou atmosférou. Doufám, že až nám prcek povyroste, bude je rád navštěvovat s náma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino a já doufám, že situace na západě Evropy bude příjemná i nadále pro místní i turisty. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krása střídá nádheru. Mám moc ráda malá městečka a vesnice i vesničky, jejich atmosféru ......Děkuji, že jsem mohla nahlédnout, Jiřinko milá. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem ráda, že se moje fotky líbí. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, úžasné městečko, moc ráda jsem se pokochala. Díky za fotky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Jirinko, to je nádhera. Líbí se mi domky a ty fotografie s odrazem ve vodě jsou úplně TOP. Nádhera a já děkuji za úžasnou podívanou. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kdybych mohla, zavezla bych tě tam nejméně na týden! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Můj komentář se kamsi ztratil, klidně se mrknu ještě jednou, je to krása!
    Užij si neděli, Jiřinko. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, když jsem na cestách, tak nejsem na počítači a pokud komentík spadne do spamu, musí počkat, až se vrátím domů a vysvobodím ho ...podle návodu od Járy.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Dálší moc hezké fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, vybírám fotky podle svého vkusu a doufám, že se i jiným zalíbí...Jiřina z N.

      Vymazat