pátek 1. prosince 2023

Milá vzpomínka

Milé KOČKY, dnes a další dva dny jsme s Janou na cestách a aby tu nebylo prázdno nebo snad smutno, vzpomněla jsem si, že se vám líbily fotky z nedávného zájezdu do Alsaska, proto jsem zalovila v archivu a na ty tři dny mojí nepřítomnosti jsem našla fotky z podobného zájezdu někdy počátkem května 2012 do Alsaska a Lotrinska, snažila jsem se z toho množství snímků vybrat takové, aby vám, kdo jste tam zatím nebyli, přinesly potěšení a ukázaly to ,,nejlepší,, z této části Francie.


























Jestli někomu bude ta krajina připadat pohádková, nebude daleko od pravdy, dole se rozkládá obvykle městečko či vesnice, okolo se šplhají do strání vinice a na kopci nad nimi hrad - pěkně na každém kopci jeden...jen jsme neviděli jeskyni s drakem, co žere princezny. Třeba nám ho jen zapomněli ukázat? Ale to ostatní bylo jako z pohádky... 

18 komentářů:

  1. Ahoj Jiřinko, hezké fotky ráda jsem se podívala.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko,jsi neuvěřitelná cestovatelka,to já vůbec nejsem a tak jsem ráda,že se díky
    tobě podívám všude,možné.Moc krásné fotografie.
    Ať se hezky cestuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, letos jsem opravdu hodně cestovala a mám dojem, že to bylo v takovém množství naposledy. Bude mi to jednou líto, ale i tak jsem spokojená, že jsem vůbec měla tu možnost... však vy také hodně jezdíte! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc ti přeji, aby se vám výlet vydařil podle vašich představ a já se budu těšit na fotky a zážitky.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, snad podám vyčerpávající zprávičky..hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to jsou úžasné fotografie. Ty domečky nazdobené doplněné různými figurkami, to je přímo nádhera a tak se kochám a kochám. Děkuji za úžasnou podívanou a přeji vám s Janou , aby se zájezd vydařil u užily jste si tu adventní atmosféru a nádheru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsi hodná, některé plánované záležitosti se musely nahradit nebo vypustit, ale i tak byl program bohatý a podám info. Třeba v Innsbrucku se nejelo lanovkou nahoru, neb by město vidět v chumelenici nebylo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Pohádkový a bohatý kraj! Díky za suvenýr:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, v čase Adventu ještě asi udělám nějaký příspěvek dle tvého vkusu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, opravdu jako z pohádky, krásné fotky, díky za ně 😀😊

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko jak píšou všichni přede mnou - jako z pohádky... A mají všude krásnou výzdobu ! Ať se Ti výlet vydaří, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už jsme doma a naštěstí vše dopadlo dobře, zážitků spousta a náladu nám zvedlo počasí v neděli. Však něco z neděle na blog dodám...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ano, ano zavedla jsi nás svými fotkami do pohádky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tam se může člověk vydat několikrát a vždy je co obdivovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné fotky, krásná vzpomínka♥ u nás je spoustu sněhu , včera kvůli tomu nešla 8 hodin elektrika♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, měli jsme zprávy, že přes Šumavu nešlo jet na adventní zájezdy a vracely se busy zpět. Jiřina z N.

      Vymazat