pátek 26. ledna 2024

Lákadlo

 Jsou dvě možnosti, jak se se situací, která nastane, poprat. My jsme s Janou na celý rok 2024 vyhledaly nějaké zájezdíky a už jsme si je objednaly a některé i zaplatily a ouvej, na zájezd jednodenní ( na kterém jsem já už kdysi byla s Marcelkou - jinou kamarádkou a nyní jsem to chtěla ukázat i Janě ), jsme zjistily, že na něj jet nemůžeme, protože v tom termínu jsou volby a my sedíme v komisi.

Dost mě to rozladilo, ale co naděláme. Ale napadlo mě, že bych mohla tady dát o tom zájezdu vědět, aby si případní zájemci mohli užít!

Je to od cestovky Kiwi a zájezd se jede ráno z Prahy, dne 8.6.2024 a hlavním lákadlem je tam hrad a dole ve městě zámek v Coburku. Něco úžasného, garantuji. Odtud pocházel manžel královny Viktorie.

Celý program zájezdu si můžete dohledat na stránkách CK. 

Tady je fotka ze zámku. Obvykle tohle nedělám, ale tady se za tu reklamu pro tuto cestovku nestydím, ač z ní nic nemám.              Milé KOČKY: Neváhejte.









14 komentářů:

  1. Jiřinko, tak to je tedy těžký kalibr! Nádherné fotky, nádherné místo, tam bych se tedy chtěla podívat. teď jsem ráda, že dojdu z ložnice do přízemí :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my jsme tam byly s Marcelou na celkem 4 místech, v jednom městě u hradu nahoře na kopci, ve druhém ( v Coburku ) u hradu na kopci a v zámku dole ve městě ( s prohlídkami ) a pak jedno město na zpáteční cestě a tam také hrad na kopci, bylo krátce po Velikonocích a kašny ještě ozdobené, kvetly konvalinky a jiná květena, kaštany a pod a byly z toho dost pěkné fotky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to je nádherný zámek. Jen já se můžu těšit na fotky, pokud je někdo zveřejní. Jistě se tam ještě podíváš jindy. Přeji Ti to. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mrzí mne, že to není týden před nebo po volbách. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Je to nádhera ! To tak bývá - člověk míní, Pánbůh měni : - ))))) .
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, naštěstí jsem si tehdy ten zájezd docela hodně nafotila. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko krásné, jela bych, ale u mě je teď těžké něco plánovat takhle dopředu kvůli nemoci syna, nevím co se bude dít dál... Děkuju za ukázku, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, naprosto tě chápu. Já sama si sice nyní nasmlouvám kde co, ale pak se ,,modlím,, aby mi léčba dovolila jet. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Jo, když služba vlasti zavolá, jde vše stranou!
    Ale místo vypadá nádherně! Hlavně ta patchworková podlaha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jednak mi ty peníze za volby přijdou vhod a pak - ty dva dny se dostanu mezi lidi a nějak to odsedím. Baví mě to. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Velmi lákavé. Pro mne by to byl ale zájezd třídenní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já to chápu, kamarádka z Kravař od Opavy to má podobně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nádherný zámek, bohužel já už cestování moc nezvládám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, byl to zážitek a protože jsem viděla seriál ( jeden z mála ) o královně Viktorii, zajímal mě Coburk hodně. Jiřina z N.

      Vymazat