čtvrtek 25. ledna 2024

Přečteno

 Milé KOČKY, v pátek, když jsem přijela zpět z výletu do Liběchova, navštívila jsem ještě vpodvečer knihovnu a protože jsem hned nenašla knížku, po které ,,jsem šla,, - tak jsem si půjčila namátkou něco jiného a kupodivu to nebylo tak špatné čtivo - celkem se to četlo dobře, i když to bylo mírně nasládlé -  a nebýt tam tolik hrubých chyb, které mě dost vytáčely, byla bych i spokojená. Knížku bych pro sebe zařadila do oddechových a nepříliš vážných témat.

Pro Honzíka jsem si tam půjčila 20 tisíc mil pod mořem a budu mu to postupně číst, téma ho zajímá a je líný číst si sám.Sice ještě malý, ale chlap!

Už se těším na další tituly, které si donesu. Vaše Jiřina z N.


a už mám další knížky doma: nakonec jsou to knihy, o kterých jsem někde dostala info:

Jana Klimečková - Pod zelenou bránou     rozečteno

Iva Karlíková - Muslimské peklo a druhý díl Muslimská pomsta       netuším, jaké budou


a aby to tu nebylo tak strohé, uvedu svůj oblíbený vtip ( manžel říkává, že patří do dětských )

Potká myslivec kamaráda a říká mu: člověče, ten ROGALO je ale divný dravý pták, třikrát jsem po něm střelil, než toho chlapa pustil.

16 komentářů:

  1. Děkuji za tip,také někdy ráda změním žánr.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko.Nejlepší jsou knížky, kdy čtu odstavec a mám zlost, že jsem to nenapsala já, jak je to dokonalé, hihi.
      V knihovně teď mají spoustu knížek, jejich autory vůbec neznám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, máš prima čtení a "Verneovky" já miluji dodnes. Vtip je super. Díky a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mě vadilo, že Honzík, ač šikovný, nechce číst, tak jsem na něj nastoupila s touhle knížkou, trochu mu čtu a včera už si jednu stránku četl sám, jak byl zvědavý, jak to pokračuje, Takhle na něj!
      Jiřina z N:

      Vymazat
  3. Lezarts
    Pěkně jsi mě rozesmála, dík!
    Vernerovky, moje oblíbené dětské čtení! Taky bych si ji znova poslechla v Tvém podání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy nevíš! Renátko, ještě mu půjčím Kapitána Korkorána, to jsem v jeho věku taky ráda četla. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ono není vůbec na škodu si někdy přečíst něco, co je takové růžovo-nasládlé. Občas v knihovně taky po něčem takovém sáhnu.
    Vtip je perfektní :-)))),
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ted čtu knížku, děj se odehrává v Pardubicích a Holicích a užívám si to. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Já bych možná po těch všech kriminálkách měla po červená knihovně sáhnout. Ale vždy zvítězí nějaké to drama. Třeba ten dravý pták, co nakonec pustil chlapa z drápů, to muselo být drama. 😃 Přeji prima chvilky i při čtení s Honzíkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to ne, do červené knihovny tohle má daleko, ale proti mému obvyklému výběru je tohle neobvyklá četba. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ono to je občas potřeba, tedy až na ty chyby. Korektoři češtiny se teď už neplatí...
    S Honzíkem si jistě počtete.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, vtipné je, že už jsem sama na to zvědavá, neb jsem hodně z Verneovek zapomněla. Taky jsem byla kdysi ve městě, kde se Verne narodil a to mě baví.
      Tak čtení zdar a pěkné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Vernerovky jsme četly ve velkým, a když jsme je musely vrátit do knihovny, tak si je koupily z druhé ruky :-) Jinak teď čtu Patrika Hartla - ale asi nedočtu, je to čtivé, vtipné, ze života, ale na mě asi dlouhé :-) Dětské vtipy jsou nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já si pamatuju i na dojmy, když jsem četla v dětství Karafiátovy Broučky.Nebo Malého Bobše. Jo, je to dávno.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Děkuji za tip Jiřinko, ráda čtu a chodím do knihovny často ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, obě spisovatelky mne zaujaly, ač jsem to vybrala namátkou - ale ty dva díly o muslimské problematice, ty mi daly! To by si měly přečíst všechny mladé holky. Děkuji ti za návštěvu na blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat