sobota 20. ledna 2024

Shrnutý rok

 Helenka Davidová mě inspirovala k pomyslnému návratu do loňského roku a tak si dám repete - ale podíváme se jen po některých z hezkých chvilek, ano? 

2023

název mám pěkně hloupý, shrnutý může být tak leda koberec, že jo?

Milé KOČKY, rozdělím to po měsících - bude to asi přehlednější - vybrat na ten měsíc jen jednu akci, jednu fotku? -  to mě zničí! -

LEDEN: na výstavě v Lobkovickém paláci - pohled z okna


ÚNOR: oslavy svátků a narozenin a procházka kolem Kyjského rybníka


BŘEZEN: s vnučkou v Troji a na výstavě orchidejí



DUBEN: s Janou v Laufu


KVĚTEN: synagoga, hřbitov a náměstí Brandýs n.L.


ČERVEN: výlet do Polska aneb Bouzov a Moszna


ČERVENEC: zájezd s vnučkou do Irska čili 12 dní v dobré společnosti


SRPEN: výlet s manželem do Ostrova n.O.


ZÁŘÍ: na zájezdu v Bojnici



ŘÍJEN: zájezd se sestrou do Alsaska



LISTOPAD: v Praze na věži


PROSINEC: adventní zájezd na Kufstein


Bylo toho mnohem víc - ten rok tak utekl...Helo, díky za nápad!







31 komentářů:

  1. Jiřinko moc hezké vzpomínání na zajímavá místa. Měla jsi to hodně rozmanité. Přeji Ti, ať se Ti i ten letošní rok tak hezky povede, ať máš pak zase na co vzpomínat. Hezké a pohodové dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, loni jsem zažila nejvíc zájezdíků a výletů s manželem, co pamatuji. Už to nikdy nebude tak pestré a bohaté, jsem za to vděčná.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Já moc děkuji své oblíbené cestovatelce! Viděla si toho za rok nepochybně víc, vybrala si krásná, mnohdy inspirativní místa! Velice děkuji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a to si představ, že díky blogům jsem cestovala ještě daleko více, s tebou třeba do Řecka! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné shrnutí,jsi velká cestovatelka a přeji ti i další rok plný cestovatelských
    zážitků.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, klidně budu cestovat už jen tady, když to jinak nepůjde a pokud mi to situace dovolí. Hlavně, aby bylo zdraví a nějaké ty penízky.
      Ať se daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,moc hezké přeji ať letošek je stejný.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, necháme se překvapit, jaké cesty na mne čekají - na nějaké už mám políčíno!
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, paráda ! Cestovatelku tedy nezapřeš :-).
    Měj klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to už stále obtížnější. Moje nápady, touhy a možnosti a léčba spolu s neduhy v souvislosti s věkem nejdou dohromady! Snažím se některé ty jevy ignorovat, ale občas mě dostihnou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na které jste to prosím v Praze byly věži?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, co si pamatuji, tak v poslední době jsem byla na třech věžích, a to vždy sama, to na Prašné bráně, pak na Jindřišské věži a naposledy v den nějaké manifestace učitelů nebo kýho výra jsem byla na věži Malostranské na konci Karlova mostu - vše je na blogu.
      Ahojky - Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Vendy, tak jsem se dívala a ty články o výstupech na věže mám na blogu 4.9., 5.9. a 29.11.23 - naštěstí je v Praze věží dost a tak kdo ví, zda se na nějakou zase někdy vyškrábu, když jsem si řekla, že na některé vylezu znova. Přeji ti zajímavé nápady na focení. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, co říct, prostě cestovatelka. Nemáš ty náhodou příbuzné třeba z rodu Hanzelků? Zdravím, pá 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je náhodička, známí a příbuzní mi říkají Zikmund a Hanzelka.Mimochodem jejich knihy mne už odmala inspirovaly. Měli jsme je doma. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Máš bohatý, zájezdní kalendář kalendář minulého roku! Tak ať i ten letošní je tak pestrý!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to by se mi taky líbilo. Zatím pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,měla jsi krásný,bohatý rok na cestování.Paráda!Viděla jsi krásná místa,spousty měst,zemí.Já děkuju,že jsem se mohla podívat,pokochat se u Tebe.Přeju Ti,aby tento rok byl stejně dobrý jako loňský,abys byla zdravá,taky aby penízky byly,bez toho to nejde.Měj se krásně,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, snažím se a ještě pořád věřím, že tohle není konec, ale nikdy nevíš.Tak se dáme překvapit, co nám r.2024 přinese. Hodně šťastných chvil ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko to by byl krásný kalendář !!! Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko, měla jsi pestrý rok na cestování, jak doma, tak i v zahraničí. Tak ať máš i ten letošní rok stejně pestrý jako ten loňský. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, děkuji za hezké přání, snad se zadaří. Tobě také přeji krásné chvíle s fotoaparátem po přírodě, ať máme na co koukat. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, to byl cestovatelský rok :-) Hezké fotografie, díky za zprostředkování. Tak ať i tento je tak bohatý na krásné zážitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tolik toho letos asi nebude, ale nevadí, loni jsem měla opravdu štěstí a uvidíme, co mi letošek přinese. Hezký celý rok tobě i ostatním, kdož sem zavítají. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Hani, dobrá otázka, Loni jsem byla na 14 zájezdech, od jednodenních až po ten do Irska na 12 dní a mezitím na několika výletech tady s manželem - ale to byla naprostá výjimka. To nikdy předtím nebylo ani už nebude.
    Což o to, chutě by byly, ale !
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkně jsi brouzdala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda koukám anonym! Tady Eva z nitek mého života

      Vymazat
    2. Evi, povedlo se, kéž by se tak dařilo i nadále. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Pěkné loňské okamžiky a povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji ti, a to jsem nedala vše, v r. 23 toho bylo opravdu hodně. Jsme za to ráda. Jiřina z N.

      Vymazat