neděle 28. ledna 2024

Sobotní odpoledne

 Milé KOČKY, v sobotu po obědě jsme se s Janou vydaly do Prahy, že si zajdeme na nějakou výstavu, ale počasí se zlepšilo, svítilo sluníčko, i když vítr se moc neutišil a my se nakonec rozhodly pro procházku městem na trase Pohořelec - Nerudova - Maltézské náměstí - Kampa - Karlův most a pak? jsme odsvištěly už za tmy domů.

Fotek se mi nastřádalo ve foťáku tolik, že nakonec budou dva, tři díly - to pro vás, co to máte do Matičky daleko.


















zatím!...

22 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou krásné fotografie a tentokrát jste s Janou ani davy lidí nepotkaly a užily si klidných míst. Krásné uličky a ty obchůdky i kavárnička jsou fakt kouzelné. Těším se na pokračování. Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to je povedené, Praha byla právě plná turistů a to především cizokrajných, ale na fotkách to vidět moc není.Kavárničky a cukrárny byly obsazené docela hodně.
      Přeji hezký nedělní podvečer... Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Teď na ty fotky koukám znovu a na počítači a vidím, že hlavně na té poslední fotce je lidí dost. Na mobilu to tak vidět nebylo a já koukala na fotky ráno a na mobilu. Stejně jsi nafotila moc pěkná místa. Vchod do obchůdku je super a kavárnička Mandlárna se mi také líbí. Hezký nedělní večer Ti přeji.

      Vymazat
    3. Jaruško, neboj, my jsme začaly s Janou kavárnou hned kousek pod Pohořelcem a nebyly jsme tam prvně, pak se to chodí po Praze s kávičkou a buchtou v žaludku...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Praha se nikdy neokouká.Nemáme ji sice daleko,ale pořád výlet tam odkládám.
    Jiřinko,krásně jsi Prahu nafotila.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem se, Jitko, divila, jak tam bylo včera hezky. To stmívání bylo romantické.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to jsou nádherné fotky Prahy!Měly jste fajn počasí,úžasné výhledy.Paráda! Moc ráda jsem se podívala a už teď se těším na další fotečky.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, milá Marťo, tak jsem ráda, že jsem se ti trefila do nedělní nálady. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,tak to se budu moc těšit na pokračování,ráda si prohlížím fotky Prahy.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, snad ti i příště přijdu vhod. Moc se mi líbilo, když se začalo šeřit a v dálce byla taková růžovošedívá clona. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Za mne a pro mne paráda !!!! Projít se Prahou v sedě- hmm, komu se to povede, že ?
    Měj pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jste měly... ještě že to máš do Prahy tak blízko. Já už to mám horší. A dražší....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je pravda. Zítra a v út tam zas musím, ale to budu lítat po doktorech. Tak znáš to - Praha je, až na výjímky, pohledná. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, skvostné fotky. Praha je prostě matička měst, každého dokáže svést. Mandlárna mi připomněla březnový zájezd. Už se moc těším. Jedeme s Michalem na Slavnosti mandloní do Hustopeč u Brna. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško! tam se asi potkáme, máme první zájezd přesně tam. Já jsem včera původně chtěla jet vlakem do jednoho města jinam, ale na něj dojde později...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Nemám to daleko, ale ráda si prohlédnu Tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Trasa parádní, počasí úžasné - prostě skvělá procházka.
    Jiřinko, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ráda se toulám Prahou a třeba i právě prostřednictvím fotografií. Krásné ♥
    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat