pondělí 29. ledna 2024

Sobotní odpoledne díl II.

 Jak jste jistě včera zjistily, milé KOČKY, první díl skončil těsně před Nerudovou ulicí a tak mě napadá, zda nepřidám po tom dnešním ještě nějaký díl - třeba i později. Praha přeci poskytuje tolik pohledů a zajímavých zákoutí, ne?

Dnes se tedy vydáme Nerudovkou dolů a budeme si všímat i detailů.




















Já si na vás, milé blogerky, udělám čas a ukážu vám, kudy jsme tu Prahu brázdily potom? 

26 komentářů:

  1. Moc krásná místa a známá i pro mne, i když to mám dobrých 400 km. Šla jsem Nerudovkou mnohokrát. Většinu těch domů znám - U Tří housliček nebo číši není třeba představovat, asi neznám ty "jelínky". Jen bych prosila, jestli je to možné, pro ty vzdálenější aspoň u některých domů připomenout ten název, Pražan to zná jak své boty, ale nám vzdálenějším je dobré to připomenout. Ráda se podívám i na další "várku" a děkuji. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, něco na tom bude, dříve jsem dávala texty ke každému článku a pak jsem zjistila, že to nikdo nečte, já sice nejsem z Prahy, ale ráda se tam i jinde občas potloukám.
      Takhle má každý prostor si to tam pak jednou osahat sám? Ale zkusím se polepšit. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc hezká procházka krásnou Prahou. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, po+út mě čeká Praha a její lékaři, ale něco se jistě k tomu najde, hlavně je docela pěkné počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, děkuji. Nerudovku mám moc ráda...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vždy se objeví něco, co jsem minule přehlédla. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zdravím, Jiřinko. Detaily pražských domů jsou skvělé. Děkuji za ně. Většinou jsme Nerudovkou stoupali nahoru v davu lidí a na focení nebyl prostor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ty jsi můj člověk. Ono taky záleží na tom, jaké je počasí a jaká chvíle dne - jestli spěcháš nebo máš čas se tomu věnovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,opět krásná podívaná Prahy.Přeju krásný den,u nás svítí sluníčko a hned je veseleji.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak něco přidám - nic mi to neudělá. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Hezké fotografie Malostranské, nafocené Jiřinkou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, díky a zítra tu na tebe čeká další várka. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou opět moc krásné fotografie a zajímavé detaily domů. Díky za hezký článek a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, byl to den pěkný a brzy uvidíš proč. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hezké pokračování. Detaily na domech mám ráda. To je vždycky co obdivovat.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, některé ty obrázky vidím, až když si je foťákem přitáhnu blíž. Jiřina z N.,

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, moc hezké děkuji a těším se na další.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, i když to byla trasa po hodně známých místech, tak to snad nevadí.
      Ale už mám v plánu něco nového. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji. Měj se krásně a už se pomalu budeme chystat na jaro?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ta Praha je tak krásná..... díky)))

    OdpovědětVymazat
  12. Vija
    Jak rádi tudy chodíme. Těším se na příští toulání. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vijo, je toho tady připraveno dopředu na několik dní...Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,Praha je prostě kouzelná.Moc ráda se po ní procházím,akorát,že je od nás daleko a taky vlak dost zdražil.Ale zase,nepiju,nekouřím,tak si výletuju.Loni,to bylo dobré,doufám,že letos to bude podobné.Děkuju za hezkou podívanou,KOČKO!Opatruj se a měj krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, dnes jsem pobíhala po Praze zas - bolí mě nohy a budu dva dny odpočívat.Zítra mám pochůzky po Nera. Jiřina z N.

      Vymazat