úterý 2. ledna 2024

Zimní Vyšehrad

 Na začátek ledna se, myslím si, hodí takový tip na procházku - je to obecně známé a památné místo v Praze s bohatou historií a už jsme tam byli s manželem mockrát, později jsem tam brávala vnučky a nyní jsem našla jedny poměrně staré fotky ... mám i spoustu novějších -  (letních nebo podzimních), ale teď přišla řada na ty ,,studené,,.

Milé KOČKY, třeba se vám budou líbit?





















Zajímavé pohledy mám i z Karlova, ale to až jindy.

22 komentářů:

  1. Stáni, díky za reportáž. Kdysi jsem na Vyšehrad chodila hodně často. Přeji ti v novém roce vše dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je místo, které se mi v Praze neomrzí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tam jsem nebyla už hodně dlouho.Moc krásné místo.
    Jiřinko,měj hezký den nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, Jitko, především ta rotunda, stejně jako ostatní v Praze a pak ráda prohlížím náhrobky na tamním hřbitově. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, Vyšehrad byl jeden z tipů, o kterém jsme uvažovali, i když jsme tam byli mockrát... Nakonec jsem byli jinde a nelitovali jsme. Budu vás informovat...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jsem velmi zvědavá, mám tvé výletní reportáže ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Na Vyšehrad chodím rád, možná proto, že je odtud dobrý výhled :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře a ač jsem tam byla snad za každého počasí, v každém ročním období, s rodinnými příslušníky i známými, ještě mě to nepustilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Vyšehrad je moje oblíbené místo,ráda tam chodím. Jsou tam krásné výhledy.Jiřinko,přeju ti do nového roku,hodně zdraví,štěstí,ať se všechno daří.Pa opatruj se,Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, taktéž já tobě přeji jen to dobré.
      Poprvé jsem tam byla kdysi s mojí mamkou a dcerou ( tehdy ještě školou povinnou ) a hledaly jsme hrob K.H.Máchy. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Správně jsi to Jířo věštila, že s nám dnešní příspěvek bude líbit:-)))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty jsi úžasný člověk - potěšit umíš!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Už jsem to psala u Helenky - pro mne každá fotka z Prahy dobrá. Vždycky se ráda podívám.
    Mockrát jsem ji nenavštívila, takže alespoň takhle mohu být v určitém obraze.
    Pěkné odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už mám fotek za ty roky z Prahy tolik, že bych mohla, bez přehánění, dávat na blog jen Prahu.
      Jsem ráda, že se ti líbí. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, další z mých oblíbených míst, díky za fotky, pá 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ani se ti nedivím. V létě moc fajn místo na procházku. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko to jsou krásná místa. Byli jsme tam, ale to byli kluci ještě malí a bylo to v létě...Od té doby už jsme v Praze nebyli, jen projížděli...Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásné lednové dny.,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, máš to z ruky a okolí Rbk taky přináší hezká místa. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Vybrala jsi krásnou vycházku a moc pěkné fotky.
    Chodila jsem tady moc ráda, ale dlouho jsem tu nebyla. Takže díky za reportáž)))
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jak píšou i ostatní, jsou odtud pěkné výhledy.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat