středa 3. ledna 2024

Poslední sobota

 Mívali jsme doma takový zvyk - na 1.máje jsme chodívali na Klíč a poslední sobotu v roce jsme jezdili a chodili s přáteli na Jedlovou. ( obvykle i o Velikonocích ).

Milé KOČKY:

Z jednoho takového výšlapu na tuto horu na severu přináším pár fotek, Jára pozná jistě každičký metr cesty. 
















škoda, že už tam manžela a známé v zimě nedostanu... 

20 komentářů:

  1. Zasněžená nádhera))) Přeji hezký den.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jiřinko, hezký výšlap Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ty naše kopce na severu mám ráda, i když už tam asi chodit nebudu...
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je taková nádhera! Máš archiv plný krásných vzpomínek...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pamatuji se, jak nás ve 14 hodin na Silvestra vždy nenápadně z restaurace vyhostili, aby tam ubytovaní mohli začít slavit Silvestra.A my jsme se odebrali na vlak dolů lesem.
      Chybí mi to. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ach ta krásná zima. Pěkné výšlapy jste měli.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, spolu s přáteli jsme tam vylezli jako nic a dolů to šlo po konzumaci jídla i pití snadno. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Být ve formě a kdyby bylo tak nasněženo, jako na tvých foto, tak válím a frčím. Dýchat ten vzduch a obdivovat krásu, to je extra dobíjení energie!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko to jsou nádherné fotografie. Ano, vím přesně ve kterých místech jsi fotila. Výstup na Jedlovou (774 m), je krásný v každém ročním období, jen ten prudký kus stoupání od rozcestníku na Jiřetín pod Jedlovou, už nám dává pěkně zabrat...Odtud máš moc hezký pohled na Malý Stožec. Také mám zimní fotografie z těchto míst. Jen ne letošní. Je tam opravdu krásně. Děkuji za hezkou podívanou a ani mi nohy a ruce nemrznou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem tam byla prvně asi v r.1971 nebo tak nějak a to ta restaurace i rozhledna byly trosky a zříceniny a ještě dlouho zarostlé kopřivami a když to pak ti lidé dali do současného stavu, chodili jsme tam s vděčností. Také na Tolštejn. Ráda bych se tam s tebou jednou potkala a nemusí to být v zimě. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásné fotky.Pěkné výšlapy jste měli.Zasněžené stromy vypadají jako z pohádky.A já se podívala doma,z teploučka s čajíkem,zima mi není,kochám se nádherou,takže paráda.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já se tady směju, když koukám na starší fotky, vypadám, že jsem bývala kamzík.
      Už to není pravda, sice ještě někam i vylezu, ale už je to slabší. Jiřina z N:

      Vymazat
  8. Jiřinko to je bílá krása, nádhera ! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, na Mrazíka to nemá. Ale sníh a mráz by to chvíli zase chtělo.
      Přeji brzké uzdravení a dýchej!
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Leni, jednou jsem na Šumavě na Zhůří nafotila tak krásné námrazy, ale já ty fotky nemůžu najít! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Parádní fotky, zima jak z Mrazíka snad i větší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, vítám tě po čase na svém blogu a přeji hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat