čtvrtek 15. února 2024

Setkání v Praze

 Na pondělí 12.2.24 odpoledne jsem si domluvila schůzku s jednou milou osůbkou a velice jsem se na ni těšila, počasí se po mnoha škaredých dnech umoudřilo a sluníčko mi svítilo na cestu. Do Prahy jsem se vydala s  předstihem, abych se v klidu dostavila na místo setkání. Proto jsem měla čas zajet se podívat na Masarykovo nádraží a jeho sousedku - novou budovu, o které nedávno poutavě psala a pěknými fotografiemi dokumentovala Helenka D.









pohled na druhou stranu:


to prťavé v levém dolním rohu je Žižka na koni...na Vítkově



Poté jsem se vydala a na místo setkání - Jungmannovo náměstí a opět jsem se podívala do pasáže Adria. Pokračování bude, milé KOČKY, hnedle - zítra.

34 komentářů:

  1. Jiřinko, haha, chtěla si tu zlatou krásku vidět na vlastní oči :o)
    Přeji příjemný den a těším se na pasáž! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, asi se tam ještě vrátím, až bude slunečno a už jsem tu budovu fotila, když byla rozestavěná, ale z boku. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásné fotky.Přeju Ti k dnešnímu svátku,všechno nejlepší,hodně zdraví,štěstí,spokojenosti a ještě mnoho,mnoho krásných výletů.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejlepší k svátku 💐🥂Tahle část Prahy je moje mládí. Přestavba se mi moc líbí.
    Hezký den Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti moc. Ty jeřáby mnohdy hyzdí fotku, ale zase je to dokument?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Velice zajímavá budova a líbí se mi. Prahu už vůbec neznám a určitě bych tam zabloudila. Fotografie jsou moc hezké. Přeji Ti krásný sváteční den. Všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví a štěstí 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky za vše, za přání a přátelství. Ty víš!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásná stavba a skvělé fotky. Jiřinko, užij si dnes u den s j to k němu přeji všechno nejlepší, hlabme zdraví s plnění jednoho tvého přání za druhým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vynasnažím se a moc děkuji. Jdeme s Janou dnes večer do divadla a mám to jako dárek sobě k svátku a narozeninám. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší k svátku. Bezva fotky. Ano,ano tuto zajímavou pohlednou budovu jsem už viděla u Helenky D.
    Měj se hezky a užij si dnešní svátkový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ještě, že nepiju, byla bych naložená v alkoholu dva dny, mám zítra ještě narozeniny.
      Ač roky přibývají hrozivě, plánů ještě mám dost. Opatruj se a měj hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko vše nejlepší k svátku. Také ji mám zdokumentovanou. Měj se fajn a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, tak tedy moc děkuji za milé přání a třeba na sebe někde někdy natrefíme s foťáky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky. I když nejsem příznivcem moderní architektury, jsem spíš staromilec, tohle se mi moc líbí.
    Připojuji se s přáním všeho nejlepšího. Ráno jsem posílala email, snad došel.
    Užívej si tyto dva sváteční dny a hlavně hodně zdraví. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ano, vše došlo a udělalo radost. Poděkování tobě za milé přání. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, moc hezké fotky,také se připojuji k tvému svátku přeji všechno nejlepší hlavně hodně zdraví a štěstí Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, milá Ivetko, a vynasnažím se i ve svém věku dál spravovat tento blog ke spokojenosti návštěvníků. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,přidám se s přáním zdraví, štěstí a pohody.At jsi stále obklopená anděly strážnými,rodinou a přáteli 🍀💕🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Lezarts
    Dnes hlavně popřeji k Tvému svátku - ať zdraví slouží!!!
    Masaryčka se moc povedla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, všechno se mění, když jsem pracovala Na Poříčí byla Praha samý smog a jezdily jsme s kolegyní domů přiotrávené, nyní třeba ve Vysočanech na místě továren stavěj byty. Děkuji za přáníčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Milá Jiřinko, druhou část výletu dobře znám ;), ale vidím, že jsi v Praze nezahálela ani před naším randetem ;). Však to bys ani nebyla ty. Úžasný fotky, čtu jeden článek za druhým (po delší době) a kochám se a kochám. Děkuju a oslavuuuuuuj. Já už Tvůj svátek oslavuju (mám borůvkový koláč a hruškový svařák - nealko, ale to mi náladu nezkazí). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, setkání mi prosvětlilo den, co den, několik dní, těšení a pak setkání a pak milé vzpomínání. Zdravím a přeji pěkné dny, než sem hupsne jaro. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Moc děkuju, Jiřinko, vidím to stejně. A už teď se těším na duben. ;-) PS: Revok jsem od Tebe slyšela poprvé v životě a představ si, jaký máš na mě vliv - za 14 dní s nima putujeme Madeirou. Děkuju. ;)

      Vymazat
    3. Milá Vivi, jak s Redokem, tak s těmi ostatními CK jsem si zacestovala a jistě ještě někdy budu.Takže moc a moc krásnou cestu po Madeiře, hodně květin a spoustu jen pěkných zážitků. Ať se vám tam líbí a jste spolu na cestě šťastni. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Taky se na ní těším až jí uvidím

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavá budova.V Praze jsem ji neviděla,ale u někoho na blogu.
    K dnešnímu svátku Ti přeji hlavně zdraví a ať Ti vyjdou všechny Tvé cestovatelské
    plány

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ona to donedávna byla stavba.Na blogu ji měla Hela Davidová a u toho vyčerpávající povídání. Pa Jiřina z N.
      Moc ti děkuji za přání.

      Vymazat
  15. Jiřinko, krásné fotky. Na tu novou krasavici se chci také brzy podívat, při poslední návštěvě Prahy na ni už nezbyl čas. Přeji krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Šárko, tyhle nové, moderní stavby, jsou zajímavé, ale mnohdy svým umístěním mezi stávající objekty nejsou všem po chuti. Mně se třeba nelíbí to moderní Véčko na Pankráci, co se ti nacpe na snímek Prahy odevšad. Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Přišla jsem popřát k svátku, ale tady budou asi i narozeniny, tak vše nej a zdraví především. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rodičů pomsta, hihi, svátek a druhý den narozeniny, moc ti děkuji a jsme ti dlužníkem. Manžel si dělá legraci, že v době, kdy jsou kytky drahé, já mám obojí najednou a to přibyl cizopasník Valentýn.Naštěstí k němu nemáme ani jeden z nás vztah.
      Jiřina z N.

      Vymazat