pátek 16. února 2024

Duha nad Prahou

 Milé KOČKY, jak jistě tušíte, přišla jsem na místo setkání, k pomníku Jungmannově, včas a ještě jsem předtím prošla pasáží Adria. Fotky to dosvědčí...




já tomu říkám : U Heřmánků












zastavení u kostela P.Marie Sněžné







pár minut před 14 tou hodinou a jsem u sochy! - a už ji vidím, přichází Lucinka.


Odtud jsme se, už obě, odebraly k místu, kam jsem chtěla přítelkyni pozvat a to do Muzea míšeňského porcelánu, který jsme před časem obdivovaly s Janou a jaké obrovské bylo moje zklamání, když jsme zjistily, že objekt je prázdný a nikde ani slovo, kam bylo muzeum přestěhované nebo cokoli bližšího. 
Vzaly jsme tedy za vděk posezení ve vinárně u dvojky dobrého bílého ( Vivi, děkuji za vyřešení situace a za milé setkání ) a po necelých třech hodinách jsme se rozešly, abychom ještě zažily duhu v Praze: 




dvojitou!:

 
na zítra připravím ještě střípky z cesty...


31 komentářů:

  1. JIŘINKO MILÁ,
    KRÁSNÉ NAROZENINY, ZDRAVÍ, POHODU, DOBRÉ LIDI A DOBRÉ ZPRÁVY🌷🍀
    Díky za krásné fotky. Muzeum míšeňského porcelánu jsem před časem hledala a myslela si, že jsem hledala špatně. Tak asi ne🤔
    Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc ti za krásné přání děkuji a musím zjistit, kam přestěhovali tu Míšeň, nebo jestli to zrušili? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, další krásný výlet. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Jiřinko! U Heřmánků to mám ráda, jen jsem tam zatím byla vždycky na nějaké kultuře a tak byla pasáž plná lidí. Máš krásné fotky úžasného prostoru!
    Přeji krásný narozeninový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pasáže většinou procházím a užívám si je o Adventu, ale tuhle kdykoli. Pa a přeji ti hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, i přes sklamáni z přestěhování muzea jste si setkání užily a duha byla jako krásná tečka. Ty pražské pasáže se mi vždy libily. Klidné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsem ráda, že ses se mnou Prahou prošla. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, dvojitá duha to je štěstí na druhou. Krásný den jste si udělaly. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, bylo to moc pěkné pokoukání. K duze ale patří sluníčko a déšť a obojí nastalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak nejprve všechno nejlepší k narozením ! Prošla jsem se zase s Tebou pěkně. Ty jsi v Praze jako doma, já tedy vůbec ne. Takže Tvoje fotky jsou pro mne OK.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, někdy je to prima a někdy otrava, to když tam musím za doktory. Ahojky a užívej si předjaří. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Adria, krásné zlaté časy!
    Věřím, že setkání s Vivi, bylo další krásnou druhou toho dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ani neumím popsat, jak takové setkání má léčivou sílu a vliv na psychiku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, opět krásné fotky. Palác Adria mám spojený s kosmetickým ústavem, který tam kdysi před spoustou let sídlil a samozřejmě s divadlem. Pojmenování U Heřmánků je výstižné. Kostel Panny Marie Sněžné je nádherný, ráda tam zajdu. A nejlepší nakonec je ta duha. 👍👍
    Měj hezké dny, ten dnešní obzvlášť. Ještě jednou - vše nej, nej nej🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, také tobě moc děkuji za přání, 76 je za mnou a nyní vykročíme k těm dvěma sedmičkám. Léta letí jako splašení koně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Do Adrie jsme chodili na diskošky :D. Jinak kolem jsem chodila do Františkánské zahrady kterou jsem procházela do Vodičkový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já to právě chodím obvykle obráceně. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,hřestěhovali ních zpráv přeji i podobná setkání,štěstí a radost z rodiny.🍀🌹🍀Krásná procházka,škoda toho muzea. Už víš kam je přestěhovali.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, zatím jsem neměla čas to zjišťovat. Ale budu se pídit. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Oprava - přeji hodně pozitivních zpráv😱🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přáníčko a měj se, Marti, moc hezky. Jiřina z N:

      Vymazat
  12. Jiřinko, měli jsme nápad na stejnou procházku, pasáž v Adrii je krásná, měla jsi štěstí, že tam bylo jen málo lidí. Také se přidávám ke gratulantům a přeji jen to dobré a hodně moc zdraví 🍀💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem šťastná, že spousta lidí dovede druhému nezištně popřát takové hezké budoucno. Ještě jednou děkuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, to jsou nádherné fotografie z Prahy. Krásně jsi vše nafotila. Jsi moc šikovná. Města já fotit neumím a obdivuji tvoje fotky. Duha je nádherná. Přeji Ti krásné narozeniny, hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kéž by se to splnilo. Za upřímné přání děkuji moc a ráda bych se tu, nejen na blogu, s tebou a dalšími hodnými blogerkami a prostě lidmi setkávala i dál. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Ahoj Jiřinko, opět moc krásné fotky z Prahy moc ráda si je prohlížím.K narozeninám přeji všechno nejlepší hlavně to zdravíčko.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji ti, to potřebujeme všichni. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Milá Jiřinko, bylo to s tebou naprosto úžasný setkání, duhy byly jen potvrzením toho, že si to nemyslím jen já, ale i Vesmír. :-D Taková krásně barevně duhová tečka za krásně barevným setkáním. Děkuju Ti za něj mockrát a smím se zeptat, proč ten název "U Heřmánků"? :-)

    OdpovědětVymazat