sobota 23. března 2024

Pěkný konec

Konec dobrý, všechno dobré, říká se, proto jsem cestou nechala zastavit v Třebízi. Vesnice, která má takový půvab, že tam filmaři rádi točí, zrovna se tam bude něco nového natáčet, jak hlásaly tamní tabulky.

Obešly jsme to tam a nafotily ( já asi po čtvrté! - protože, když jedeme okolo, nikdy neodolám ) - a pak už jsme ujížděli k domovu, Marcelu jsme vyklopili na nádraží a dokonce se nám naskytlo volné naše parkovací místo před domem, manžel málem běžel pro sekt, aby to oslavil. ( nepije).

Milé KOČKY, tady je Třebíz - kousíček od Slaného...






































V sezoně se dá jít na prohlídku statku, starého krámku, několika menších domků a domu V.Třebízského, 
na jednom konci vsi můžete obdivovat v zahradnictví bonsaje...

20 komentářů:

  1. Krásné místo, mám ho napsané v tom svém nekonečném seznamu, ale ještě jsem tam nebyla.
    Jiřinko, moc děkuji za fotky a přeji příjemnou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také ti přeji krásný volný čas o víkendu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,to je krásná vesnička určitě by stálo za to ji navštívit.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, určitě jsi ji už viděla, točili tam třeba Republiku a pod. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,my také malém slavíme,když po návratu z výletu máme kde zaparkovat. No a na STEJNÉM místě odkud ráno vyjedeme, tak to už je k oslavě fakt důvod 👍🍀Opět krásné místo,kam jsi nás zavedla.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, jak nám tu zrušili živé ploty a udělali parkoviště pro náplavy - jsme v háji. Ale žít se musí dál. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak toto místo opravdu za zastavení stojí. Jsem ráda, že jste zastavili a já si mohu fotky prohlížet.
    Hezkou sobotu, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem to sem dávala vícekrát, ale je to dávno, kdo by to hledal. Každopádně vesnice stojí za zastavení. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    To stojí za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, nepochybně. A v okolí je nejméně 5 krásných zvonic. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Od Třebízského mám doma knihu Královna Dagmar. O dceři Otakara Přemysl I. Markétě která se provdala do Dánska za Valdemara II. a byla velmi milovanou dánskou královnou. Dodnes má v dánské historii své jméno a byla jednou z nejmilovanějších dánských královen. Jak svým manželem tak i lidem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak tu si půjčím a přečtu, to mě zajímá. O této královně jsem slyšela, ale netušila, že o ní psal Třebízský. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, tam je nádherně. Skvělé fotky, na vrbě u rybníka, která to nevzdává úplně vidím sedět vodníka 😀 Určitě tam vyrazím, když nebude manžel chtít autem pojedu autobusem nebo vlakem, je to tam fakt moc hezké. Zdravím a díky za fotky a tip na výlet 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a dopřej si tu komentovanou prohlídku, ev. i ty bonsaje. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to jsou nádherné fotografie a moc krásná obec. Tam by se mi moc líbilo. Taková místa se snad "fotí" sama, protože jak je na návsi voda, tak je to vždy nádhera. Děkuji za úžasnou podívanou a seznámení s pro mě neznámým místem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my tam v okolí ještě obvykle zajdeme k nedostavěnému kostelu vPanenském Týnci a pod.- ten kraj je zemědělský a zajímavý. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Třebíz je velice malebná a rozhodně za návštěvu stojí.
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, my jsme si kdysi dopřáli komentovanou prohlídku a pak jsem ten statek několikrát poznala v nějakých filmech a to jsem měla radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko krásná, půvabná místa. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat