pátek 29. března 2024

Velikonoce

 Krásné jarní svátky, hezké Velikonoce vám všem, milé KOČKY, přeji.

Použiju nějaké fotky ze zájezdů na Velikonoční kašny do Bavorska, to nemůže vadit? 













Když jsem tam na kašny jela prvně, šla mi z té výzdoby hlava kolem a to jsme tehdy navštívili asi 7 vesnic a několik městeček a pokaždé to bylo trochu jiné. 


spolucestovatelka Jana: 






26 komentářů:

  1. Jiřinko přeju Ti také příjemné velikonoční svátky, snad si užijeme sluníčka. Na Tvoje fotografie z Velikonoc z Bavorska si pamatuju, jsou plné barev, veselé. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, nakonec jsem na takový zájezd jela už vícekrát a pořád mě to baví. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tohle velikonoční zdobení je prostě pověstné...
    Děkuji za fotky a přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ono je těch technik zdobení vajec a všelijakých zajíců tolik a všechno to má za úkol nasadit vysokou laťku jara. Tobě přeji klídek, pohodu a procházky s Aaronkem. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,překrásné velikonoční fotky.Přeju Ti krásné,veselé velikonoce,plné pohody,sluníčka.K tomu nějaký výlet.Já se dneska chystám na Soláň,je to moje hodně oblíbené místo,tak se moc těším.Pěkně si to vše užij a přeju samozřejmě i manželovi.Pa mávám od nás,Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ty jsi zlatá. Hezky si poběhej kopčoky a zase se tu sejdeme. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Preji krásné velikonoční svátky Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ty kašny v Bavorsku jsou jedna hezčí než druhá a jedna je snad zapsaná pro veliký počet vajec v UNESCO: V jedné vesničce jsme viděli samá vajíčka malovaná dětmi ze školky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné velikonoční toulání! Jiřinko, přeji ti krásné svátky jara! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, díky, jak je u vás na horách? závěje už roztály? Jiřina z N:

      Vymazat
  6. Jak to letí . Už jsou tady zase Velikonoce.
    Parádní fotky jsi vybrala.
    Měj hezký sváteční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, letos jsem si Bavorské kašny odpustila, ale kdo ví...jak to bude jiné roky. Stará láska nerezaví.
      Jiřinaz n:

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc hezké fotky, až oči přechází. Krásné velikonoce přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ony ty Velikonoce jsou krásné a to mám ráda i Vánoce.Dnes jsem si natrhala nové kopřivy. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, paní Jana mě připomíná herečku Munzarovou mladší, ty oči,ten pohled. Jinak krásné muselo být to velikonoční cestování.🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Barboru Munzarovou připomíná pohled Jany na fotografii 🥰

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts
    Kouzelné velikonoční galerie pod širým nebem🐣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsou to zajímavé zvyky. Líbí se mi tam, že to nikdo neničí. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,to je nádherné pokoukání.Tolik krásných vajíček jsem nikdy neviděla.
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás se dají vidět také krásné kraslice a zase úplně jiné. Dokonce existuje tady muzeum velikonočních vajec. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jaruško, tak dnes jsme si zavýletovali a nakonec z toho bude reportáž na pár dní.
    A to jsme ani nestihli vše plánované...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. Je to moc krásné, parádní dekorace. Přišla jsem popřát klidné a ve zdraví prožité velikonoční svátky. 🌸 🍀 🎶

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také ti přeji krásné Velikonoce, hlavně pohodu a pokud setkání, tak s milými lidmi. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, to je nádhera. Hezké svátky ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky a přeji to samé já vám, mějte se dobře a rádi. Jiřina z N.

      Vymazat