středa 20. března 2024

Zbytky

 Zbytky - tak nějak by se dalo nazvat to, co sem dnes přidám a stále je to z výletu do mého rodného kraje ve středu minulý týden:

milé KOČKY:

V Benešově nad Ploučnicí jsem tentokrát nefotila vůbec. V České Kamenici jen malinko a v Kamenickém Šenově také nepatrně:

Česká Kamenice: aneb fotky od boku -













Kamenický Šenov: město lustrů




 Zítra se zaměříme na jiný konec republiky...

23 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda jsem se podívala.
    Myslím na tebe, doufám, že ti není moc zle...
    Opatruj se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a jak musí být špatně Vetřelcovi! když je to cílené na něj.Já mu to přeju, neměl si začínat! a děkuji ti. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Máme to u nás pěkná města.Hezké fotky, Jiřinko, přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, a mne to nepřestává bavit je poznávat, znáš to! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, ráda jsem se s tebou podivala.Posilan moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, taky to sem dávám pro vás Moc ráda tě tu vidím. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,ráda jsem se podívala.Myslim na Tebe,holka.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zatím to jde, uvidíme kdo z koho, ale vzdávat se nebudu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Hezky jsem se prošla Tvým rodištěm. Teď ještě doufám, že vše zvládáš?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, rodiště mám Benešov n.Pl. a zvládám to - musím. Jen vím, že nás je na tom podobně moc. Včera jsem měla na posteli sousedku z Kostelce n.Č.L.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky, kterými jsi mě moc potěšila. 👍👍👍 Podívala jsem se do míst, která znám od dětství a která mám moc ráda.
    Měj klidné dny a hlavně se opatruj🍀💓✊🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, do Kamenického Šenova a Kamenice jezdíme docela často, protože tam má manžel tetu a příbuzné a rodiče na hřbitově. Ale v tamním krásném muzeu skla jsme byli nedávno jen jednou, za to v N.Boru mockrát! Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, pro mě opět místa neznámá, a tak jsem si fotky ráda prohlédla, díky za ně. Myslím na tebe a držím všechny palce, pá 💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to ti děkuji, jde do tuhého a musíme se všichni snažit, ono jedna věc je léčba, jiná je psychika a pak, věřím na pomoc druhých, to by bylo, aby ti lidé se svými přáními nepomohli.Však se uvidí, kdo z koho. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to jsou moc hezké fotografie. Česká Kamenice, město kam jsme rádi jezdili. Zda se tam ještě někdy vydám s manželem, je ve hvězdách...Je tam krásné okolí, vyhlídky, hrad Kamenice, kaple Narození Panny Marie...je tam toho opravdu hodně k vidění, však víš. Děkuji za hezkou připomínku a přeji Ti pohodové, klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to máš pravdu, nikdy nebyla při našich návštěvách kaple otevřená a když jsem tam byla s vnučkami sama, tak ano, tudíž jsem si to velmi považovala a taky nafotila.
      Neboj, do Kamrenice se podíváš ještě mockrát
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. oprava: České Kamenice - breptavé ruce!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jsou to hezká místa,také je rádi navštěvujeme.Těším se,kam nás pozveš příště.
    Hezké jarní dny Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, už to tu bude brzy a překvapilo mne, že po půl roce, kdy manžel nejel ani metr se nyní, po malé opravě auta, rozvášnil a udělali jsme několik výletů Asi mi chtěl udělat před tou novou, náročnou léčbou radost. Na mne platí dorty, kafe a cestování, jenže s tím sladkým mám téměř utrum, tak zbývají jen knížky a výlety. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, nezbavuj se orchidejek to by byla škoda...zkus je přemístit na jiné místo a nebo jim udělej česnekový a nebo rýžový lektvar :-) díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Marti, děkuji, je to složité a těžké, ale nic jiného nezbývá. Jiřina z N.

      Vymazat