úterý 19. března 2024

Cestou známky jara

 Během středečního výletu jsem, pochopitelně, fotila i květiny - posly jara, pokud jsem je zahlédla - dnes se ovšem budu zdržovat na Karláku a tak mám nač myslet, abych se odpoutala od reality:

milé KOČKY:









Přeji vám všem krásné jarní dny.


26 komentářů:

  1. Jiřinko, jarní květy vždy potěší. Posílám Ti podporu s přáním brzkého uzdravení. Držím pěsti a přeji Ti zdraví a štěstí, ať vše dobře dopadne a můžeš uskutečnit ještě spoustu svých plánů s splnit si svá přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško milá, ty první fotky jsou nafocené v Liběšicích a ty modré v přístupové cestě k poutnímu areálu v Horní Polici.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hrdinko - dobře bude!!! A Ty navštívíš spoustu míst a my s radostí s Tebou!!!! Díky za krásné obrázky, víš, jak mám kytky ráda. A jarní zvlášť. Tak pa, KOČKO. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsi zlatá a to proto, že víš z vlastní zkušenosti co a jak.Dnešek by si zasloužil delší pojednání - ale mezi čtyřma očima.Nakonec to bylo jako první sezení nové chemky jiné, než jsem čekala a o dost delší, než mám předešlé zkušenosti. Nicméně budeme věřit, že to Vetřelci natřem. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Vše bude v pořádku,budu na tebe myslet,jsi bojovnice.
    Nafotila jsi nádherné jarní květy,už se těším až to rozkvete i u nás.Narcisky mají
    zatím poupátka.Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nejkrásnější letošní klasické narcisy jsem kupodivu viděla v Třebízi a v Kadani a v Klášterci - bude časem na blogu.Ta jejich žlutá barva asi dostane každého, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásné,barevné kytičky.U nás dneska ráno bílý poprašek sněhu.Také Ti držím palce,ať vše dopadne dobře,myslím na Tebe KOČKO a drž se!!!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, bylo mi líto si je nechat jen pro sebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, moc krásné fotky kyticek.Moc budu na tebe myslet ať vše dopadne dobře.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, asi se podařilo díky podpoře tolika lidí, že jsem to dnes ,,unesla,, a vydržela - a snad to i v budoucnu bude možné podstoupit a Vetřelci ,,zatopit,,. Není to jednoduché, ale bez toho to nepůjde.
      Díky vám všem. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krása, Jiřinko! taky se raduji z každé cibuloviny či keře, který rozkvetl...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsme zvyklé obdivovat po zimě kdejaký zelený lísteček a co se týká květin, i ty sedmikrásky bývají vítané.Ty zlaté deště nyní všude září do daleka. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné jaro jsi nafotila. Poslední tři Tvoje příspěvky jsem nekomentovala, ale to neznamená, že jsem si je neprohlédla a vše nepřečetla- jen trochu později.
    Myslím na Tebe.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u vás to jaro propukne v plné síle jistě o trochu později, ale to nevadí a určitě se vydáš s fotaparátem na lov. Pa a díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jirinko, pražské parky jsou teď nádherné, dělají nám radost. Moc tě zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Prahy a jeho parků se, Evi, taky chystám, třeba hezké záhony bývají na Kubánském náměstí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Držím palce☀️🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, když mi konečně trochu zase narostly vlasy, tak mě nová léčba možná zase o ně připraví. Ale víš, jak to musí vadit Vetřelcovi, když to vadí mně? taková chemie je pěkné s......o.
      Hezky to jaro začalo, fakt. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, pěsti ti držím pořád a o útercích obzvlášť. ✊✊✊
    Jarní kytičky jsi nafotila parádně. 👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dnes v době od 9.00 hod. - do asi 13.00hod. jsme měla dost času přemýšle:
      1. v jiné republice bych třeba takovou léčbu vůbec nemohla dostat? třeba nemají zdravotnictví na výši?
      2. v jiném státě bych si ji možná musela platit a kdybych na ni neměla? tak nic, přátelé.
      3. jsem stará a stejně do mne investují, ale platila jsme celý život zdr.pojištění
      4. horší to mají mladé nemocné ženy s dětmi, kterým utekl manžel a nemají blízko babičky a dědouše a kamarádky, které pomůžou s hlídáním, upečou nebo jinak přijdou vhod.
      5. staří nemocní lidé, kteří žijí sami a nemají nikoho na pomoc a nejde jen o peníze, ale o spoustu věcí nutných k životu. Cesta k doktorům, na poštu, do obchodu, na úřad a tak...
      Super je, když mladí bydlí spolu s rodiči nebo blízko rodičů a zajímají se.Pokud si vypomáhají.
      Alenko, děkuji ti. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jaro v plné síle))) krásné jarní dny i u vás.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pomalu bych měla vzít fotoaparát a obejít Nerátky nebo Mlékojedy, kde je co pěkného v zahrádkách.Včera jsem koukala nevěřícně na náš dvojhrob v Čelákovicích - mám tam nasázené denivky, ty byly asi 30 cm vysoké ( zatím listy), pak jsou tam konvalinky, asi 10 různě barevných host, modřence a po těch všech zatím ani stopy, ale nějaké modré a bílé ladoňky, které jsem tam nikdy nedávala, jsou na hrobě a kolem něj?! rostou, kvetou a já zírám! nechápu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,držím palečky,nedáme se. Já jdu na mamograf a kontrolu na onko ve čtvrtek.🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti budu,Marti, držet ty palce. Já jedu ve čt v poledne do Prahy na odpojení baxterky. Ty tři dny to mít na sobě není příjemné. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. To je krása. Radost pohledět. U nás dneska ráno -4 st.ale sluníčko.

    OdpovědětVymazat