pondělí 8. dubna 2024

Cesta na sever

 Milé KOČKY, ač mi nebylo zrovna nejlépe, rozhodli jsme se kvůli počasí a z důvodu vyřízení nějakých věcí jet v sobotu na sever - do Rumburka.

Cesta byla příjemná, sice jsme museli volit jinou trasu, než přes Českou Lípu, kde jsou nějaké objížďky a uzavírky, ale to nás nezastavilo, stejně manžel raději jezdí kolem Úštěka. Ovšem ten nápad mělo více lidí, asi jeli do Litoměřic, silnice od Lípy k Lito byla plná. Taky byla akce v Kokoříně a počasí vytáhlo davy ven, hlavně se vyrojili motorkáři a kolaři. Různé odstíny zeleně a jiné barvy jara svítily do daleka a krásně jsem si to užila. 

zastavení u lesa: barvínek, sasanky, petrklíče





v Rumburku jsme vyřídili, co bylo třeba a posíleni jednou skvělou kamarádkou s fotoaparátem jsme se vydali na cestu do obce Sněžné, kde je arboretum, momentálně dost zanedbané, kam jsem se po mnoha letech toužila podívat...zítra vás s ním ráda seznámím.


16 komentářů:

  1. Tuším, že tohle byl hodně povedený výlet!
    Jiřinko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, my byli v týdnu před Velikonocemi také v Rumburku. V České Lípě se opravuje most na silnici č. 9. Doprava je tam řízena semafory. Dá se to v pohodě projet přes Svárov směrem k nemocnici a pak se vrátit na "devítku" u Lidlu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, manžel rád jezdí tuhle trasu přes Kamenici. V Rbk bylo hezky, až nezvykle.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. My jsme včera taky trochu přírodou prošli a bylo vidět, že lid využíval krásného počasí.
    Barvínek mám doma na předzahrádce.
    Jiřinko, měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem před domem barvínek, ale zničil mi ho bagr, tak jsem si teď dovezla jeden proutek. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Díky počasí si na mě dělala velké nároky zahrada. Ovšem v tom vedru je to obzvláště fuška😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jistě tvá péče bude na zahradě znát. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, určitě hezký výlet.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, já jsem slyšela, že byla o víkendu prodejní výstava Zahrada Čech Litoměřice - proto asi tolik lidí. Ale zvládli jste a těším se na arboretum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, právě, a taky ten Kokořín, tak ta silnička byla podezřele plná. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,ty objížďky,občas je to na palici 😱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to tam, Martičko, známe a tak jedeme ,,vedlejšovkami,,.
      Hezké dny všem, kteřé sem zabloudí. Jiřina z N.

      Vymazat