úterý 9. dubna 2024

Arboretum

 A jsme tady: v této oblasti se nacházejí zajímavé domky v mnoha vesnicích a doufám, že se mi v budoucnu ještě podaří je nafotit a dát je na blog, milé KOČKY, když jsem v Rbk bydlela za mlada, ani jsem tomu okolí tolik nevěnovala a nyní bych to měla napravit: spoustu z nich znáte od Járy Rbk.

Trochu jsme pohledaly s Járou vstup do arboreta a manžel tradičně číhal na náš návrat v autě.Musím se přiznat, že to údolíčko bylo v krásném počasí moc fajn, takže jsme s návratem nijak nespěchaly.

A co jsme tam potkaly, případně nafotily? O tom je dnešní můj příspěvek a jistě i Jaruška dá na svůj blog fotky, které ona mívá moc pěkné.

Tady je ochutnávka - 







































 

O dalším našem zastavení bude zítra pár slov a pár foto. Do té doby se mějte krásně.

30 komentářů:

  1. Jiřinko, pokochala jsem se a nyní jdu k Jarusce. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, výborný nápad - dvě děvčata na jednom palouku a spousta fotek. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Marti, díky, fotily jsme s Járou to samé a máme každá něco trochu jiného, tak to má být. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou moc hezké záběry. Byl to moc hezký výlet, a nafotila jsi krásné záběry. Já vím, jsem prostě hrozná, že jsem ještě neudělala příspěvek. Ještě mám fotky na kartě a nedostala jsem se k počítači. Pořád mám nějaké jiné úkoly a na počítač mi nezbývá čas. Má se pokazit počasí, tak snad i na to dojde. Děkuji za milou návštěvu a mnoho dalšího...vždyť víš. Hezký den a opatruj se. Pá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kdyby mě nebrzdila ta nevolnost, už bych poletovala po Nerátkách, ale zatím jsem ráda za útulek v posteli. Úkoly, které jsem si dala, holt budu provádět později. Já jsem moc ráda, že jsme měly možnost se setkat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, hned bych se k vám na takovou procházku přidala. Nádhera veliká, moc děkuji za ty fotky.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, arboretum je v takovém oudolíčku a překvapilo mne, že už nakvétaly a tam, na severu, azalky a rododendrony, u nás kvetou šeříky a všechno se splašilo.
      Je tam hodně bývalých textilek a u nich honosné vily majitelů těch továren, v různém stavu, ovšem! - v jejich zahradách spousta rododendronů...až to všechno rozkvete, bude to zase, jako každý rok, paráda. Třeba v Kamenickém Šenově, např.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je hezké,rozkvetlé místo.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ale proti dřívějšku je to tam dost zanedbané, už to asi nikdo neopečovává a je to džungle. Kdysi jsem tam byla jako mladá s rodiči a to bylo v o hodně lepším stavu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Se vůbec nedivím, že jsi z tohoto rozkvetlého místa moc nespěchala. Krásně jsi to nafotila.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my jsme se s Járou snažily užít si místa, sluníčka a čerstvého vzduchu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko,to jsou zas moc krásné fotky.Rada jsem se podívala.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc mi to pomohlo být zase jednou v přírodě, po tom, co zažívám - další kolo chemky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. udivuje mě, že tam kvetou dohromady rostliny které touhle dobou jsou už některé buď odkvetlé nebo teprve pokvetou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, taky mi bylo divné, co kde kvetlo a bylo tam dost sucho, ale příjemně teplo a čerstvý vzduch byly prima.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts
    Zázrak přírody, jaro! Prostě krása!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já vidím pár sedmikrásek a jsem vedle. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,krásně rozkvetlé místo.Letos je prý příroda o měsíc napřed,tak jsem zvědavá co bude v létě.Pěkně jsi všechno nafotila.Posílám hezký jarní pozdrav.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zlatíčko, jak se máš a stíháš chodit na procházky? Já zas pár dní polehávám a čekám, až bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍
    Už jsem arboretum obdivovala u Jarušky. Mám to stejně jako ty. V Rumburku jsem se narodila, žila tu do svých 19 let, ale začala jsem ho a jeho okolí víc poznávat až jako hodně dospělá.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přišla jsem do Rbk v 1966 a byla tam delší čas, pak jsem se odstěhovala do Jablonce n.N. a vrátila se zpět do D.Křečan - abych pak bydlela několik let ve Velkém Šenově. Tak výběžek znám docela dobře. Ale vracím se tam ráda. Máme tam příbuzné v Lobendavě, Vilémově, Mikulášovicích... a pod.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Hezký výlet s Jaruškou. Už jsem i u ní viděla foto.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já říkám, všude je u nás něco hezkého. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji a jsem ráda, žes sem zavítala. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko milá, krásný výlet jste měli, počasí skvostné, společnost vybraná a řidič obdivuhodný. Co víc si přát? Ať se vydaří všechno na co jen pomyslíš a hlavně zdraví! Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, vše proběhlo hezky a hladce, ale pár dní potom se situace ,,zauzlovala,, a tak se kamarádím více s postelí. Vyhlížím světlo na konci tunelu, chtěla bych už zase ven.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Leni, díky ti za návštěvu, potěšilo mne to. Jiřina z N.

      Vymazat