sobota 6. dubna 2024

Když už

 Když do Prahy, tak raději s foťákem - to si říkám často, i když fotit tam nejedu, ale když už tam jsem a mám čas a není mi právě všelijak - občas se něco k focení najde.

Jako třeba v pátek - 5.4.2024 - po kontrole na Karlově náměstí jsem si zafotila šeříky, kterých je tam rozkvetlých spousta a také záhony před poliklinikou. A proč bych se s vámi, milé KOČKY, o to nerozdělila? 

jen prosím o toleranci, byl silný vítr:















a u nás ? - 






Milé blogerky, užijte si víkend. 


24 komentářů:

  1. Jaro opravdu řádí! Šeříky na začátku dubna... no uvidíme, jak to půjde dál.
    Jiřinko, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to velmi neobvyklé. Ale je to skutečnost. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Je to krása,jak Praha kvete.Ač jsme skoro ve stejné nadmořské výšce,tak nekvetou tulipány a šeříky k tomu mají ještě daleko.Má být teplo a tak to půjde asi už rychle.Navíc u nás denně pršelo.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty šeříky byly tak nezvyklé, že je fotili i cizinci. Opravdu letos je to šok. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko,to jsou krásné fotky Mám moc ráda šeříky, když kvetou je to vzpomínka na domov, krásně voneli.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. A že ta matička Praha je krásně rozkvetlá !!! Na kvítka šeříku si u nás ještě počkáme. :-)
    Klidný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ono to nikam neuteče, u nás u MěÚ rozkvetly tulipány a další kvítka, asi tam zaběhnu s fotoaparátem. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Už rozkvetlé šeřík, zírám. I když, už u nás kvete ořech. No klima se nám opravdu mění!
    Hezký we Jiřinko☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, je to velmi zvláštní jaro po té divné zimě. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, už jsem také viděla rozkvetlé šeříky, jsou u nás za domem. Ani se tomu nechce věřit, jsem zvědavá, jaké léto se na nás chystá. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, uvidíme, jak si příroda poradí, za mne v noci deštík, ve dne sluníčko, ono by to šlo?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Překvapuje mně ten rozkvetlý šeřík, který opravdu dokládá to, že je to všechno o měsíc napřed.
    Dnes jsme s mužem makali na zahradě a když jsme si udělali kávovou pauzičku, dohadovali jsme se, zda i Tři zmrzlí přijdou teď v dubnu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, byli jsme dnes v Rbk a cestou ty krásné zelené plochy s různě žlutozelenými stromy - krása. Všude bíle kvetou keře a některé stromy a dokonce i hrušně a také všelijaké magnolie. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, máš můj obdiv - fotit bych nedala, já vždy zapadla k manželovi do auta a domůůůů bylo mé zbožné přání. Fotografie jsou nádherné plné barev, dnes hlásil manžel, že u nás také začíná kvést šeřík. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, však jsem v tom stavu, v jakém jsem byla, nafotila jen trochu a davaj domů.Dnes ještě není vše ok, ale je to lepší. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, nádherné fotky, jak je podzim krásně barevný, tak jaro má zase svoje kouzelné barvičky. Krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ty šeříky a rododendrony slibují už pěkné počasí. Jřina z N.

      Vymazat
  10. Jaro v Praze)))
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, teď to chce chodit co nejvíc na procházky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásné květy...tam je tepleji a všechno dřív...moc hezké fotografie Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dnes odpoledne jsem zjistila, že mi před domem pokvetou všechny proutky šeříků, co mi daroval Jany manžel jako odkopky. Hodně bílých a pár fialových, ještě seženu tmavě fialový huňatý, byl tady taky, ale vykáceli to. Snad to někdo hned neotrhá, jak je zvykem v městě. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Na růžových tulipánech máš krásné kapky. To barevné kvítí je pastva pro oči. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, až mi bude líp, zase se po něčem podívám, nyní díky za návštěvu.
      Jiřina z N.

      Vymazat